ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 inç çok büyük bir fark oluşturacak bir boyut değil 27 al gitsin büyük iyidir grafik ve oyun için de daha iyi olacaktır.
Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 fazlasıyla yeterli , şahsi görüşüm
ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çerçevesiz 23.8 kullanıyorum 27 olsa oyun oynayamam sol üst köşeden sağ alt köşeye 63cm olması lazım büyük geliyor
Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 iyi gayet iş görüyor
oguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun süredir 27 inç kullanıyorum. ilk zamanlar normal geliyordu. artık 27 inç bile bana küçük gelmeye başladı yanına bir ekran daha koymayı düşünüyorum. oyun çok oynamıyorum.
KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27 inc den asağısını alma ilerde küçük gelir..
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masa düzeninize bağlı bu biraz. Eğer geriye doğru koyabiliyorsanız 27" mantıklı. Oyunlarda ise hz yüksek monitör tercih etmelisiniz hatta birde 2k yapabiliyorsanız tadından yenmez.
TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle 24
EmreZeriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web tasarım ve grafik hayatının büyük bir parçasını oluşturuyorsa kesinlikle 27 inç oyunlarda da hangi monitörün hz i yüksek ise onu alın ikisininki de aynı ise 24 ü tercih edin en temizi bu olacaktır.
PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun veya iş için ne olursa olsun 27" tavsiye ediyorum 24" ile aralarında devasa bir fark yok zaten hatta forza gibi araba oyunları oynayacaksanız büyük monitörün verdiği rahatlık bi başka
ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle her zaman yüksek inç iyidir misal ben monster 32 monitör'ü kullanıyorum yaptıklarım ise web ve masaüstü yazılım adobe montej programları vb. + oyun büyük inçli sistemleri her alanda kullanabilirsiniz.
ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27" den şaşma
dsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre 27" kullandım ardından 24" e geçtim, net olarak 24" diyebilirim.
wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FHD olarak en kullanışlı maksimum boyut 24inc olduğunu düşünüyorum. 27inc FHD kullanıldığında öğeler çok büyük kalıyor bu orantıda kullanılması bence gözlerimiz açısından sakıncalı.
24inc'i yatayda, 27inc'i de dikey pozisyonda kod yazmak için kullanıyorum.
27inc monitör FHD kalitesinde normal kullanıma uygun değil, şahsen 27inc monitörlerde 2K 4K gibi kalitelerle tercih edilmeli.
Neden böyle diyorum; çünkü şirkette IMAC 27inc 5K cihaz kullanıyorum, hakkaten çok farklı ve büyük ekranın nimetini tam olarak kavrıyorsunuz.
elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web tasarımcıya yeterli olan alan 19 gerisi boş grafik için 24 gecerim
constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24" kullanıyorum senelerdir ve gayet rahat oluyor. Ama çoklu pencere çalışıyorsanız 27" daha mantıklı.
FurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oynadığınız oyunun türüne göre değişir tabii fakat 27" oyun için çok büyük geldi bana. Yıllardır 24.5" kullanıyorum. Öneririm.
Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek monitor calisacaksiniz 27 inc. Eger dual yapacak iseniz ve masa kucukse monitore yakin olacaginiz icin 24 inc. Ben oyle yaptim.

27 inc'lerde full hd ustu almamayi dikkat edin bence. Kullananalar genelde goruntu kotu oluyor diyor full hd 27 inc.

Merhabalar,

Herkesin tavsiyelerini tek tek okudum.
27' sipariş verdim fakat hala tereddütüm devam ediyor.
Sürekli o kadar büyük ekrana bakmak rahatsız eder mi acaba diye sormuyor değilim kendime.

Umarım pişman olmam