Herkesin yükü kendine ağır derler ya, sanırım gerçekten öyle. Bomboş bir lise hayatının sonunda maliye bölümünü kazandım. 2 yılımı sevmediğim bir bölüme harcadım. Daha sonra daha iyisini yapabileceğime inanıp gece gündüz ders çalıştım. Hem 2 sene maliye okudum hem de sınava tekrar hazırlandım. Arkadaşlarım gezip tozarken velhasıl kelam emeğimin karşılığını aldım rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümünü kazandım. Üniversite ailemden 20 saat uzaklıkta. 2 sene sonra KYK kredisi de bitti. Zaten sefil yaşıyordum, iyice sefil oldum. Çalışmaya hiç ara vermedim. Bazen garsonluk bazen çaycılık bazen inşaatta günübirlik çalıştım bazen zeytin topladım. Hem okulu hem çalışmayı aynı anda götürenler bilir ki bu döngünün sonu sanki hiç bitmeyecekmiş gibi. Burs aradım, başvurmadığım yer kalmadı. Sanırım kuru ekmeğe muhtaç kalmak gerekiyormuş burs için. Sürekli çalıştım ancak borç hiç bitmedi. Şimdi kredi kartları kapalı, kirayı ödeyecek erzak alacak para yok.
Forumda yüzbinlerce borcu olan kişileri de gördüm. Hayat bazen çok yorucu değil mi gerçekten?
İçinizi karartmak istemedim.. Paylaşacak kimsem yoktu, kusura bakmayın.
Bazen gerçekten dayanılmaz geliyor hayat.
Hayat bazen çok yorucu değil mi?
14
●430
- 31-03-2022, 02:50:34İnsallah her şey gönlünce olur. Foruma ilk uye olduğumda bende sıfırın altindaydim ramazan ayiydi kumanya çekilişi yapan bir arkadas vardi ona yazdim bana ramazan kolisi gonderecekti hb sitesinde stok bittigi icin kumanyanin parasi gonderdi hic unutmam o günü şoka gidip koliyi aldim aldigimda mutluluktan ucmustum 🥲 aldigimi bilsin diye koli uzerine yazi ekleyip foto atmistim 🤭 insallah bu ramazan da ben de boyle bir kac koli dağıtmaya calisacagim 🙄
Sadece biraz sabir her sey guzel olacak buna inan hepimiz zor yollardan geciyoruz.
Para kazanmak icin aslinda en basiti al sat yaparak baslayabilirsin.
O da olmadi ben ilan acip insanlarla artik ugrasmaktan yoruldum en dip fiyattan sana instagram hesabi veririm sitede ilan acarak gunluk 100-200tl kazanmaya baslayabilirsin. - 31-03-2022, 02:53:51Umarım çalışıp emek veren herkesin gönlünce olur hocam. Forumda ben de çok destek gördüm. Şu an yine 3 - 5 bir şey kazanıyorsam yine forum sayesinde. Günü geldiğinde geriye bakıp gülümsemek bize de nasip olur umarım.Chipville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2022, 02:55:24Yorucu geliyor hocam. İnsan emeğinin karşılığını alınca güç bulur. O karşılık uzun süredir yok. Bir gün o günleri görmek dileğiyleeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2022, 02:56:10Hocam yaşadığınız hayat zor ama sizi söyle motive etmek isterim , ne kadar eder bilmem.
Ünlü bir iş adamının bir sözü var ;
Herşeyimi alın , sağlığımı geri verin
Koltuğa oturun , gözlerinizi kapatın ve kendinize içinizden şunu söyleyin Birazdan dışarı çıkıp yürücem sonra dışarı çıkıp yürüyün biraz hava alın ve eve gelip tekrar aynı koltuğa oturun gözlerinizi kapatın, içinizden Birazdan dışarı çıkıp yürücem diyim aynı şekilde . Gözlerinizi açtığında hiç kalkamadığınızı ve son 20 dk içersinde dışarıya çıkıp yürümenizin bir hayal olduğunu hayal edin , sonra bi hayret var gücünüzle ayağa kalkın , kalkış o kalkış Hayatta seni ne meceralar bekliyor öyle değil mi ?
Açık konuşmak gerekirse bunu 1 kere yaptın , öyle bir deşarj oldum ki tüm sorunlarımın önemsiz olduğunu anladım paraymış saçma tartışmalarmış inanın hiç kafanıza takmanıza gerek yok , hayat her haliyle devam ediyor - 31-03-2022, 02:56:12Hayat çok inişli çıkışlı ancak önemli olan düzeleceğine olan inancınızı kaybetmemek. Ne kadar kötü olursa olsun her zaman bir çıkış yolu her zaman bir düzelme imkanı vardır. Umarım kısa zamanda işleriniz yoluna girer.
- 31-03-2022, 02:59:51Kesinlikle hocam yani iyiki hepiniz varsiniz ben bu forumdaki herkesi gercekten cok seviyorum. zBARLO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakin zaman da belediye otobüsüne bindim acik öğretim sınavına yetişmem gerekliydi o da ne ist kart boş. Gidip otobüste ona buna söylemek yerine yasak da olsa durumu izah ederek sabahin dokuzunda papara icin acil 5 tl istedim 🤭 nfc ile istanbul karta hemen yukleyip gidip bastim 🤭
Sinavdan cikar cikmazda geri gönderdim gerçekten insan bazen cok zor durumda kaliyor boyle durumlarda r10 hayat kurtariyor desem yeridir. 🙏