İnsallah her şey gönlünce olur. Foruma ilk uye olduğumda bende sıfırın altindaydim ramazan ayiydi kumanya çekilişi yapan bir arkadas vardi ona yazdim bana ramazan kolisi gonderecekti hb sitesinde stok bittigi icin kumanyanin parasi gonderdi hic unutmam o günü şoka gidip koliyi aldim aldigimda mutluluktan ucmustum 🥲 aldigimi bilsin diye koli uzerine yazi ekleyip foto atmistim 🤭 insallah bu ramazan da ben de boyle bir kac koli dağıtmaya calisacagim 🙄
Umarım çalışıp emek veren herkesin gönlünce olur hocam. Forumda ben de çok destek gördüm. Şu an yine 3 - 5 bir şey kazanıyorsam yine forum sayesinde. Günü geldiğinde geriye bakıp gülümsemek bize de nasip olur umarım.