BARLO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım çalışıp emek veren herkesin gönlünce olur hocam. Forumda ben de çok destek gördüm. Şu an yine 3 - 5 bir şey kazanıyorsam yine forum sayesinde. Günü geldiğinde geriye bakıp gülümsemek bize de nasip olur umarım.
Kesinlikle hocam yani iyiki hepiniz varsiniz ben bu forumdaki herkesi gercekten cok seviyorum. z
Yakin zaman da belediye otobüsüne bindim acik öğretim sınavına yetişmem gerekliydi o da ne ist kart boş. Gidip otobüste ona buna söylemek yerine yasak da olsa durumu izah ederek sabahin dokuzunda papara icin acil 5 tl istedim 🤭 nfc ile istanbul karta hemen yukleyip gidip bastim 🤭

Sinavdan cikar cikmazda geri gönderdim gerçekten insan bazen cok zor durumda kaliyor boyle durumlarda r10 hayat kurtariyor desem yeridir. 🙏