Hocam yaşadığınız hayat zor ama sizi söyle motive etmek isterim , ne kadar eder bilmem.

Ünlü bir iş adamının bir sözü var ;
“Herşeyimi alın , sağlığımı geri verin”

Koltuğa oturun , gözlerinizi kapatın ve kendinize içinizden şunu söyleyin “Birazdan dışarı çıkıp yürücem” sonra dışarı çıkıp yürüyün biraz hava alın ve eve gelip tekrar aynı koltuğa oturun gözlerinizi kapatın, içinizden “Birazdan dışarı çıkıp yürücem” diyim aynı şekilde . Gözlerinizi açtığında hiç kalkamadığınızı ve son 20 dk içersinde dışarıya çıkıp yürümenizin bir hayal olduğunu hayal edin , sonra bi hayret var gücünüzle ayağa kalkın , kalkış o kalkış… Hayatta seni ne meceralar bekliyor öyle değil mi ?

Açık konuşmak gerekirse bunu 1 kere yaptın , öyle bir deşarj oldum ki tüm sorunlarımın önemsiz olduğunu anladım paraymış saçma tartışmalarmış inanın hiç kafanıza takmanıza gerek yok , hayat her haliyle devam ediyor