eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üniversite okuyana saygı duyarım.çalışıpta üniversite okuyana daha çok. birgün düzelecek işlerin rayına girecek.senin başaramadığını başaramayanlar çok fazla.kendini küçümseme
Yorucu geliyor hocam. İnsan emeğinin karşılığını alınca güç bulur. O karşılık uzun süredir yok. Bir gün o günleri görmek dileğiyle