Herkes düşünce ve kanaatlerini başkasının düşünce hakkını kısıtlamadığı sürece ifade hakkına sahiptir. Siz insanlara hakaret etmeden konuşmayı öğrenmelisiniz öncelikle. Yoksa hakkınızı aramak adına başvurmayı planladığınız yollar size söylediklerinizin yanlış olduğunu, insanların fikir ve hürriyetlerinin başkasının alanına girinceye kadar geçerli olduğunu sert bir dille anlatır. Benim söyleyeceklerimi bana söylemeniz ironi yaptığınızı düşündürdü bana. İnsanlara hakaret etmeden önce birkaç kez daha düşünün ve yorum yaparken kullandığınız dili ölçüp tartarak yorum yapın. Konuma geçerli, mantıklı yorumlarınız yoksa yazmanızı istemiyorum. Devam ederseniz engellemek durumunda kalacağım.
Ben sizin hakaret kavramınızı anlayamadım. Jenerik nedir bilmiyorsunuz, ben size jenerik nedir öğrenin dedim. Siz aksi bir düşünce kabul edemiyorsunuz. Siz benim doğruları yazmamdan rahatsız oldunuz, alındınız.
Lütfen hangi mesajımın hakaret içerdiğini yazın bende öğrenmiş olayım.
Bakın hakaret;
Türk Ceza Kanunu'nun 125. maddesinde "bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına zarar verebilecek bir fiil, olgu, yakıştırma veya söz" olarak tanımlanmaktadır.
Böyle bir mesajım mevcut mu?