• 21-03-2022, 00:09:23
    #10
    Qokhantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık artırma da maximum değerine satarsınız hatta değerinin altına satarsınız, yeni açılan bir siteye kimse fazlasını hatta teklif vermez ama bilinen marka bir siteye birçok kişi DEĞERini verir.
    Teşekkür ederim hocam değerli yorumunuz için
    Simolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adınız jenerik değil. Jenerik tek bir kelime olanlara deniyor diye biliyorum. En azından domain piyasasında böyle.

    Ayrıca hocam açık arttırmada riske girmek zorundasınız, eğer ürününüzün gerçekten alıcısı yoksa, 1 TL'den başlatmanızı ve riske girmenizi öneririm. Konu sürekli üstte kalıyor, gerçekten alıcı olabilecek 2-3 kişi gelinceye kadar üstte kalıyor. Bunun harici 70 tl başlangıç yazarsanız o an görenler görür ve alta gider.
    Tek kelime olanlar jenerik değildir sadece. Forumda xxxx ve xxxxx değerlerde ticaretimiz oldu bu alanda. Keza yine iki kelime bu ayarda xxx tutara satılan kullanıcı adı da mevcuttu. Jenerik dediğimiz direkt olarak fazlasıyla kullanılan bir unsuru yansıtan isimlerdir. Örneğin oturma odası da jeneriktir, bungalov ev de jeneriktir, tatil yeri de jeneriktir gibi. Sadece çok ucuza gitsin istemedim hocam 1 ₺ den ihale başlatmak pek mantıklı gelmiyor. Geçen gün de 550 liraya sıfırı satılan ve sıfırdan farksız bir laptop sogutucum 160₺ ye gitti. 170₺ ye arkadasta kalmıstı 10₺ si çıkmadı diye 160 a verdik 😄 Merak ettiğim nokta açık arttırmadan sadece elde kalan ürünler mi satılmalıdır?
  • 21-03-2022, 00:10:34
    #11
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jenerik nedir öğrenin önce. İsyan konuları vol 137298313

    yazilimciklavyesi 100 TL
    yazilimcikafasi 500 TL

    jenerik bunlar teklif bekliyorum
    Siz önce üslubunuzu düzeltin, insanlarla nasıl konuşulur onu bir öğrenin. Ardından tekrar bu konuyu tartışalım. Kaba insanlara asla tahammülüm yok reportluyorum mesajınızı
  • 21-03-2022, 00:12:09
    #12
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz önce üslubunuzu düzeltin, insanlarla nasıl konuşulur onu bir öğrenin. Ardından tekrar bu konuyu tartışalım. Kaba insanlara asla tahammülüm yok reportluyorum mesajınızı
    İstediğiniz kadar reportlayın silmezler. Siz jenerik nedir onu öğrenin sonra 5 lira etmeyecek kullanıcı adını neden satamadığınızı anlarsınız.
  • 21-03-2022, 00:14:04
    #13
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz kadar reportlayın silmezler. Siz jenerik nedir onu öğrenin sonra 5 lira etmeyecek kullanıcı adını neden satamadığınızı anlarsınız.
    Kullanıcı adıyla ilgili yorumlar burada da yer alıyor. https://www.r10.net/off-topic/314875...umlar-r10.html sizin gibi insanlar yüzünden satış yapamayan çok insan var forumda. Biraz da başka konuları baltalayın hadi. Beş lira etmeyecek kullanıcı adlarının pek önemi yok. Bir kenarda durur ancak para edecek manevi birçok değere de sahip olabilmek lazım
  • 21-03-2022, 00:16:29
    #14
    Kim ne derse desin acik arttirmalarin eski tadi yok
  • 21-03-2022, 00:17:32
    #15
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adıyla ilgili yorumlar burada da yer alıyor. https://www.r10.net/off-topic/314875...umlar-r10.html sizin gibi insanlar yüzünden satış yapamayan çok insan var forumda. Biraz da başka konuları baltalayın hadi. Beş lira etmeyecek kullanıcı adlarının pek önemi yok. Bir kenarda durur ancak para edecek manevi birçok değere de sahip olabilmek lazım
    Off topic burası, onu geçtim forum sitesi. Siz benim düşünce hakkımı elimden almaya mı çalışıyorsunuz?

    "Anayasanın 26. maddesinin 1. fıkrasına göre “Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar."

    Lütfen yaptığınız yorumlara dikkat edin aksi halde hakkımı yasal yollardan ararım. Beni yönlendirmeye hakkınız yok. Yasal olduğu sürece, forum kurallarına uygun olduğu sürece istediğimi yazma hakkına sahibim.
  • 21-03-2022, 00:22:56
    #16
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off topic burası, onu geçtim forum sitesi. Siz benim düşünce hakkımı elimden almaya mı çalışıyorsunuz?

    "Anayasanın 26. maddesinin 1. fıkrasına göre “Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar."

    Lütfen yaptığınız yorumlara dikkat edin aksi halde hakkımı yasal yollardan ararım. Beni yönlendirmeye hakkınız yok. Yasal olduğu sürece, forum kurallarına uygun olduğu sürece istediğimi yazma hakkına sahibim.
    Herkes düşünce ve kanaatlerini başkasının düşünce hakkını kısıtlamadığı sürece ifade hakkına sahiptir. Siz insanlara hakaret etmeden konuşmayı öğrenmelisiniz öncelikle. Yoksa hakkınızı aramak adına başvurmayı planladığınız yollar size söylediklerinizin yanlış olduğunu, insanların fikir ve hürriyetlerinin başkasının alanına girinceye kadar geçerli olduğunu sert bir dille anlatır. Benim söyleyeceklerimi bana söylemeniz ironi yaptığınızı düşündürdü bana. İnsanlara hakaret etmeden önce birkaç kez daha düşünün ve yorum yaparken kullandığınız dili ölçüp tartarak yorum yapın. Konuma geçerli, mantıklı yorumlarınız yoksa yazmanızı istemiyorum. Devam ederseniz engellemek durumunda kalacağım.
  • 21-03-2022, 00:25:33
    #17
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes düşünce ve kanaatlerini başkasının düşünce hakkını kısıtlamadığı sürece ifade hakkına sahiptir. Siz insanlara hakaret etmeden konuşmayı öğrenmelisiniz öncelikle. Yoksa hakkınızı aramak adına başvurmayı planladığınız yollar size söylediklerinizin yanlış olduğunu, insanların fikir ve hürriyetlerinin başkasının alanına girinceye kadar geçerli olduğunu sert bir dille anlatır. Benim söyleyeceklerimi bana söylemeniz ironi yaptığınızı düşündürdü bana. İnsanlara hakaret etmeden önce birkaç kez daha düşünün ve yorum yaparken kullandığınız dili ölçüp tartarak yorum yapın. Konuma geçerli, mantıklı yorumlarınız yoksa yazmanızı istemiyorum. Devam ederseniz engellemek durumunda kalacağım.
    Ben sizin hakaret kavramınızı anlayamadım. Jenerik nedir bilmiyorsunuz, ben size jenerik nedir öğrenin dedim. Siz aksi bir düşünce kabul edemiyorsunuz. Siz benim doğruları yazmamdan rahatsız oldunuz, alındınız.

    Lütfen hangi mesajımın hakaret içerdiğini yazın bende öğrenmiş olayım.

    Bakın hakaret;
    Türk Ceza Kanunu'nun 125. maddesinde "bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına zarar verebilecek bir fiil, olgu, yakıştırma veya söz" olarak tanımlanmaktadır.

    Böyle bir mesajım mevcut mu?
  • 21-03-2022, 00:26:02
    #18
    +R10 diye konu açtığınızda genellikle gerçekçi yorumlar alamazsınız. (+R10 toplama peşinde olanlar genelde iyi yorum yazıyorlar.)

    Açık arttırma konusunda haklısınız. Site satışında aynı durumu yaşadım 3x fiyata satacağım ürünü x fiyata koydum teklif gelmedi. Birde x fiyat üzerinden fiyat indirmeye çalışanlar çıktı Daha sonra normal şekilde 3X fiyata satışını yaptım.

    Açık arttırma olayı tamamen o dönemde ilanı gören müşteri kitlesiyle alakalı. Örneğin x kurumsal yazılım 300tl'ye bitiyor. Aynı ürünler bir hafta sonra ilana çıkıyor ve 1000+ bir fiyata bitiyor.