Siz önce üslubunuzu düzeltin, insanlarla nasıl konuşulur onu bir öğrenin. Ardından tekrar bu konuyu tartışalım. Kaba insanlara asla tahammülüm yok reportluyorum mesajınızı
İstediğiniz kadar reportlayın silmezler. Siz jenerik nedir onu öğrenin sonra 5 lira etmeyecek kullanıcı adını neden satamadığınızı anlarsınız.