Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz kadar reportlayın silmezler. Siz jenerik nedir onu öğrenin sonra 5 lira etmeyecek kullanıcı adını neden satamadığınızı anlarsınız.
Kullanıcı adıyla ilgili yorumlar burada da yer alıyor. https://www.r10.net/off-topic/314875...umlar-r10.html sizin gibi insanlar yüzünden satış yapamayan çok insan var forumda. Biraz da başka konuları baltalayın hadi. Beş lira etmeyecek kullanıcı adlarının pek önemi yok. Bir kenarda durur ancak para edecek manevi birçok değere de sahip olabilmek lazım