orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcı adıyla ilgili yorumlar burada da yer alıyor. https://www.r10.net/off-topic/314875...umlar-r10.html sizin gibi insanlar yüzünden satış yapamayan çok insan var forumda. Biraz da başka konuları baltalayın hadi. Beş lira etmeyecek kullanıcı adlarının pek önemi yok. Bir kenarda durur ancak para edecek manevi birçok değere de sahip olabilmek lazım
Off topic burası, onu geçtim forum sitesi. Siz benim düşünce hakkımı elimden almaya mı çalışıyorsunuz?

"Anayasanın 26. maddesinin 1. fıkrasına göre “Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar."

Lütfen yaptığınız yorumlara dikkat edin aksi halde hakkımı yasal yollardan ararım. Beni yönlendirmeye hakkınız yok. Yasal olduğu sürece, forum kurallarına uygun olduğu sürece istediğimi yazma hakkına sahibim.