+R10 diye konu açtığınızda genellikle gerçekçi yorumlar alamazsınız. (+R10 toplama peşinde olanlar genelde iyi yorum yazıyorlar.)

Açık arttırma konusunda haklısınız. Site satışında aynı durumu yaşadım 3x fiyata satacağım ürünü x fiyata koydum teklif gelmedi. Birde x fiyat üzerinden fiyat indirmeye çalışanlar çıktı Daha sonra normal şekilde 3X fiyata satışını yaptım.

Açık arttırma olayı tamamen o dönemde ilanı gören müşteri kitlesiyle alakalı. Örneğin x kurumsal yazılım 300tl'ye bitiyor. Aynı ürünler bir hafta sonra ilana çıkıyor ve 1000+ bir fiyata bitiyor.