• 15-03-2022, 04:29:21
    #1
    "Öldüm öldüm dirildim" tabirini tam anlamıyla yaşadım, saat 02:30 civarı gibi böbrek ağrısıyla uyandım uzanamıyorum oturamıyorum ve ayakta duramıyorum çok değişik bir durum ayakta durunca biraz ağrı diniyor, nöbetçi eczane baktım bulunduğum konuma 10 dakika ama ben o yolu 40 dakikada gittim (dur in ayakta bekle tekrar bin) daha yeni yeni kendime geliyorum yarın doktora görüneceğim umarım kimse bu ağrıyı çekmez böyle kötü bir şey olur mu ya artık ağlayacak duruma gelmiştim
  • 15-03-2022, 04:30:53
    #2
    Çok geçmiş olsun hocam :/ Acil'e gitseydiniz ?
  • 15-03-2022, 04:31:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 15-03-2022, 04:32:30
    #4
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam :/ Acil'e gitseydiniz ?
    Bende sağlık personeliyim hocam ve hastanenin lojmanında kalıyorum, acil o kadar yoğundu ki indim baktım ama beklenecek gibi değildi
  • 15-03-2022, 04:36:04
    #5
    Enfeksiyon kapmış olabilir misiniz hocam, 2 arkadaşım da aynı şekilde böbrek ağrısı çekiyor 4 gündür, dün bir arkadaşım hastanede tahlil verdi, bu gün 0-50 arası olması gereken referans değerinde 230 olduğunu söylemişler, enfeksiyon böbreğe vurmuş. Antibiyotik ve bir kaç ilaç vermişler 3 günde geçmezse tekrar gel demişler.

    Geçmiş olsun
  • 15-03-2022, 04:37:42
    #6
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enfeksiyon kapmış olabilir misiniz hocam, 2 arkadaşım da aynı şekilde böbrek ağrısı çekiyor 4 gündür, dün bir arkadaşım hastanede tahlil verdi, bu gün 0-50 arası olması gereken referans değerinde 230 olduğunu söylemişler, enfeksiyon böbreğe vurmuş. Antibiyotik ve bir kaç ilaç vermişler 3 günde geçmezse tekrar gel demişler.

    Geçmiş olsun
    Teşekkürler hocam bende öyle düşünüyorum yarın belli olacak her şey tekrardan teşekkürler
  • 15-03-2022, 04:41:06
    #7
    Çok geçmiş olsun. Benimde arkadaşım sürekli taş düşürür. Soda iyi gelmez mi acaba.
  • 15-03-2022, 04:42:49
    #8
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Benimde arkadaşım sürekli taş düşürür. Soda iyi gelmez mi acaba.
    ağrı kesiciyle şimdilik çözüm buldum sabah bakalım ne olduğunu öğreneceğiz ama taş düşürme belirtileri yok hocam anlık bir anda oldu, dediğim gibi sabah belli olur her şey
    Teşekkürler.
  • 15-03-2022, 04:44:21
    #9
    Çok geçmiş olsun nur topu gibi bir taşınız olduğunu gösteriyor durum ihmal etmeyin. Su içmeye özen gösterin ayrıca iyi bi aktardan günlük tükettiğiniz suyun içine damlatmak için ekşi elma yağı alıp 5 10 damla damlatıp tüketin iyi gelecektir.