Enfeksiyon kapmış olabilir misiniz hocam, 2 arkadaşım da aynı şekilde böbrek ağrısı çekiyor 4 gündür, dün bir arkadaşım hastanede tahlil verdi, bu gün 0-50 arası olması gereken referans değerinde 230 olduğunu söylemişler, enfeksiyon böbreğe vurmuş. Antibiyotik ve bir kaç ilaç vermişler 3 günde geçmezse tekrar gel demişler.

Geçmiş olsun