"Öldüm öldüm dirildim" tabirini tam anlamıyla yaşadım, saat 02:30 civarı gibi böbrek ağrısıyla uyandım uzanamıyorum oturamıyorum ve ayakta duramıyorum çok değişik bir durum ayakta durunca biraz ağrı diniyor, nöbetçi eczane baktım bulunduğum konuma 10 dakika ama ben o yolu 40 dakikada gittim (dur in ayakta bekle tekrar bin) daha yeni yeni kendime geliyorum yarın doktora görüneceğim umarım kimse bu ağrıyı çekmez böyle kötü bir şey olur mu ya artık ağlayacak duruma gelmiştim