SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam :/ Acil'e gitseydiniz ?
Bende sağlık personeliyim hocam ve hastanenin lojmanında kalıyorum, acil o kadar yoğundu ki indim baktım ama beklenecek gibi değildi