Konu
"Öldüm öldüm dirildim" tabirini tam anlamıyla yaşadım
15-03-2022, 04:32:30
#4
Ucube
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam :/ Acil'e gitseydiniz ?
Bende sağlık personeliyim hocam ve hastanenin lojmanında kalıyorum, acil o kadar yoğundu ki indim baktım ama beklenecek gibi değildi