Hangi Telefon Modelini Tavsiye Edersiniz?
41
●1.092
- 14-03-2022, 19:10:19Dün bende samsung note 20 ultra macerasına girdim. İphone 12 den geçiş yaptım bu cihaza. Şuanlık herşey güzel. Ekran muzzam. Kalem kullanışlı. Mediamarkt kampanyası var yarın son. 20 bin üstü alışverişe 2500 tl indirim oluyor. Bir kişiyle beraber aldık note 20 ultra. Cihazlar 10.750 tl ye geldi. Tek alıcaksanız da 10 bin üstüne 750 tl indiriyor cihaz size 11.250 ye gelir. Niyetiniz varsa değerlendirin yarın bence. İnternet stoğu kalmadı bu kampanyadan dolayı ama mağazalarda cihaz var hocam.
- 15-03-2022, 03:07:47Samsung uzun zamandır kullanmadım ama kullandığım dönemlerden bende severdim hocamArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımı kurcalamıyor değil valladenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlendirmesine değerlendireyim de adam akıllı modelleri uçmuş gitmiş. iPhone 'e niyetlenmiştim tam artık alayım derken tekrar zam geldiPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçemi aşıyor maalesef.Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hoşuma gidiyor hocam ama işte Pixel 5'de kafamı karıştırıyor bilemedim.holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan 6 ay kadar önce bende kullanıyordum. Batarya değişikliği yapıp canavar gibi de kullanmaya devam ediyordum. Ancak whatsapp desteğini çekecek duyumları aldıktan sonra elimde kalmadan satayım dedim ve sattım. Bu arada son durum nedir? Whatsapp çalışıyor mu?SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2022, 03:15:02Valla WhatsApp sorun çıkarmayacağını bilseydim daha da kullanırdım ondan sonra malum telefon fiyatları nedeniyle Xiaomi tarafıma geçtim lanet ettim yakın zamanlı çıkan xiaomi modellerinin bir çoğuna göre seneler önce çıkan 6S daha stabil ne yazık ki.SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

4 sene sonrada muhtemelen devam ederim