• 14-03-2022, 18:27:52
    #37
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    iphone 12
  • 14-03-2022, 19:10:19
    #38
    Dün bende samsung note 20 ultra macerasına girdim. İphone 12 den geçiş yaptım bu cihaza. Şuanlık herşey güzel. Ekran muzzam. Kalem kullanışlı. Mediamarkt kampanyası var yarın son. 20 bin üstü alışverişe 2500 tl indirim oluyor. Bir kişiyle beraber aldık note 20 ultra. Cihazlar 10.750 tl ye geldi. Tek alıcaksanız da 10 bin üstüne 750 tl indiriyor cihaz size 11.250 ye gelir. Niyetiniz varsa değerlendirin yarın bence. İnternet stoğu kalmadı bu kampanyadan dolayı ama mağazalarda cihaz var hocam.
  • 14-03-2022, 22:36:39
    #39
    Yıllardır 6S kullanırım 4 sene sonrada muhtemelen devam ederim
  • 15-03-2022, 03:07:47
    #40
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung her türlü kalite ve daha güzel bir cihaz
    Samsung uzun zamandır kullanmadım ama kullandığım dönemlerden bende severdim hocam

    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung s21 plus bence. Fiyatı da 11k ya kadar düşmüştü hafta sonu hepsiburadada
    Aklımı kurcalamıyor değil valla

    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone değerlendirmenizi tavsiye ederim.
    Değerlendirmesine değerlendireyim de adam akıllı modelleri uçmuş gitmiş. iPhone 'e niyetlenmiştim tam artık alayım derken tekrar zam geldi

    Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 12
    Bütçemi aşıyor maalesef.

    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bende samsung note 20 ultra macerasına girdim. İphone 12 den geçiş yaptım bu cihaza. Şuanlık herşey güzel. Ekran muzzam. Kalem kullanışlı. Mediamarkt kampanyası var yarın son. 20 bin üstü alışverişe 2500 tl indirim oluyor. Bir kişiyle beraber aldık note 20 ultra. Cihazlar 10.750 tl ye geldi. Tek alıcaksanız da 10 bin üstüne 750 tl indiriyor cihaz size 11.250 ye gelir. Niyetiniz varsa değerlendirin yarın bence. İnternet stoğu kalmadı bu kampanyadan dolayı ama mağazalarda cihaz var hocam.
    Valla hoşuma gidiyor hocam ama işte Pixel 5'de kafamı karıştırıyor bilemedim.

    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır 6S kullanırım 4 sene sonrada muhtemelen devam ederim
    Bundan 6 ay kadar önce bende kullanıyordum. Batarya değişikliği yapıp canavar gibi de kullanmaya devam ediyordum. Ancak whatsapp desteğini çekecek duyumları aldıktan sonra elimde kalmadan satayım dedim ve sattım. Bu arada son durum nedir? Whatsapp çalışıyor mu?
  • 15-03-2022, 03:12:29
    #41
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Bundan 6 ay kadar önce bende kullanıyordum. Batarya değişikliği yapıp canavar gibi de kullanmaya devam ediyordum. Ancak whatsapp desteğini çekecek duyumları aldıktan sonra elimde kalmadan satayım dedim ve sattım. Bu arada son durum nedir? Whatsapp çalışıyor mu?

    Taş gibi taş
  • 15-03-2022, 03:15:02
    #42
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taş gibi taş
    Valla WhatsApp sorun çıkarmayacağını bilseydim daha da kullanırdım ondan sonra malum telefon fiyatları nedeniyle Xiaomi tarafıma geçtim lanet ettim yakın zamanlı çıkan xiaomi modellerinin bir çoğuna göre seneler önce çıkan 6S daha stabil ne yazık ki.