Ne demiştik hocam. Pil önemli. Sonuçta geleceğin enerjileri artık piller. Bence de note 20 ultra alın.
Hahaha zoraki size kendi tercihimi dayatmış gibi olmadım inşallah hocam Bakalım ay sonuna kadar vaktim var o zamana bir değişiklik olmazsa Note 20 Ultra ile devam gibi duruyor.
Hahaha zoraki size kendi tercihimi dayatmış gibi olmadım inşallah hocam Bakalım ay sonuna kadar vaktim var o zamana bir değişiklik olmazsa Note 20 Ultra ile devam gibi duruyor.
Yok hocam estağfurullah. Siz çok daha iyi araştırıp analizini yapmışsınız.
Şimdiden güle güle kullanın inşallah. Hayırlı olsun.
Açıkçası bende öyle düşünüyorum. Ama güncelliği sevdiğim için yeni seri olması nedeniyle S21+ direkt Google tarafından güncelleme alması nedeniyle de Pixel 5 kafamı karıştırıyor. Yoksa bende Note serisini çok seviyorum.