Ooooo
Ne demiştik hocam. Pil önemli. Sonuçta geleceğin enerjileri artık piller. Bence de note 20 ultra alın.
Hahaha zoraki size kendi tercihimi dayatmış gibi olmadım inşallah hocam

Bakalım ay sonuna kadar vaktim var o zamana bir değişiklik olmazsa Note 20 Ultra ile devam gibi duruyor.