ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama sanki bu daha yakışıklı

Ooooo

Ne demiştik hocam. Pil önemli. Sonuçta geleceğin enerjileri artık piller. Bence de note 20 ultra alın.