ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahaha zoraki size kendi tercihimi dayatmış gibi olmadım inşallah hocam Bakalım ay sonuna kadar vaktim var o zamana bir değişiklik olmazsa Note 20 Ultra ile devam gibi duruyor.
Yok hocam estağfurullah. Siz çok daha iyi araştırıp analizini yapmışsınız.

Şimdiden güle güle kullanın inşallah. Hayırlı olsun.