Dün bende samsung note 20 ultra macerasına girdim. İphone 12 den geçiş yaptım bu cihaza. Şuanlık herşey güzel. Ekran muzzam. Kalem kullanışlı. Mediamarkt kampanyası var yarın son. 20 bin üstü alışverişe 2500 tl indirim oluyor. Bir kişiyle beraber aldık note 20 ultra. Cihazlar 10.750 tl ye geldi. Tek alıcaksanız da 10 bin üstüne 750 tl indiriyor cihaz size 11.250 ye gelir. Niyetiniz varsa değerlendirin yarın bence. İnternet stoğu kalmadı bu kampanyadan dolayı ama mağazalarda cihaz var hocam.