ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
samsung her türlü kalite ve daha güzel bir cihaz
Samsung uzun zamandır kullanmadım ama kullandığım dönemlerden bende severdim hocam

denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung s21 plus bence. Fiyatı da 11k ya kadar düşmüştü hafta sonu hepsiburadada
Aklımı kurcalamıyor değil valla

Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone değerlendirmenizi tavsiye ederim.
Değerlendirmesine değerlendireyim de adam akıllı modelleri uçmuş gitmiş. iPhone 'e niyetlenmiştim tam artık alayım derken tekrar zam geldi

Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone 12
Bütçemi aşıyor maalesef.

holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bende samsung note 20 ultra macerasına girdim. İphone 12 den geçiş yaptım bu cihaza. Şuanlık herşey güzel. Ekran muzzam. Kalem kullanışlı. Mediamarkt kampanyası var yarın son. 20 bin üstü alışverişe 2500 tl indirim oluyor. Bir kişiyle beraber aldık note 20 ultra. Cihazlar 10.750 tl ye geldi. Tek alıcaksanız da 10 bin üstüne 750 tl indiriyor cihaz size 11.250 ye gelir. Niyetiniz varsa değerlendirin yarın bence. İnternet stoğu kalmadı bu kampanyadan dolayı ama mağazalarda cihaz var hocam.
Valla hoşuma gidiyor hocam ama işte Pixel 5'de kafamı karıştırıyor bilemedim.

SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır 6S kullanırım 4 sene sonrada muhtemelen devam ederim
Bundan 6 ay kadar önce bende kullanıyordum. Batarya değişikliği yapıp canavar gibi de kullanmaya devam ediyordum. Ancak whatsapp desteğini çekecek duyumları aldıktan sonra elimde kalmadan satayım dedim ve sattım. Bu arada son durum nedir? Whatsapp çalışıyor mu?