Bundan 6 ay kadar önce bende kullanıyordum. Batarya değişikliği yapıp canavar gibi de kullanmaya devam ediyordum. Ancak whatsapp desteğini çekecek duyumları aldıktan sonra elimde kalmadan satayım dedim ve sattım. Bu arada son durum nedir? Whatsapp çalışıyor mu?