• 13-03-2022, 08:30:07
    #1
    Nasılsınız arkadaşlar ? umarım keyifler yerindedir.Ben şuan kahvaltımı yaptım, işimin başına oturdum.Çayda bana eşlik ediyor

    • Enes65532
    • muammeryasar61
    • Doguka33
    Enes65532, muammeryasar61 ve Doguka33 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2022, 08:31:26
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasılsınız arkadaşlar ? umarım keyifler yerindedir.Ben şuan kahvaltımı yaptım, işimin başına oturdum.Çayda bana eşlik ediyor

    hocam sizin ora iyi gine burda yarım metree..
  • 13-03-2022, 08:32:08
    #3
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin ora iyi gine burda yarım metree..
    Sinop burası hocam, birazcık kar görsek seviniyoruz.Deniz olduğu için çok yağmıyor buralara
    • muammeryasar61
    muammeryasar61 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2022, 08:33:34
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinop burası hocam, birazcık kar görsek seviniyoruz.Deniz olduğu için çok yağmıyor buralara
    hocam burası nasıl

  • 13-03-2022, 08:37:28
    #5
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam burası nasıl

    Ula Bayburt'u attırmayın bana 🤣
  • 13-03-2022, 08:37:59
    #6
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ula Bayburt'u attırmayın bana 🤣
    at bakalım nasıdır
  • 13-03-2022, 08:41:06
    #7
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    at bakalım nasıdır
    Hee, şimdi diyorsun. 😅 Şimdi olmaz. Zonguldak'tayım. Çünkü Bayburt karlar altında kaldığı için giremiyoruz. O derece yani. Yoksa Antarktika = Bayburt
  • 13-03-2022, 08:41:58
    #8
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hee, şimdi diyorsun. 😅 Şimdi olmaz. Zonguldak'tayım. Çünkü Bayburt karlar altında kaldığı için giremiyoruz. O derece yani. Yoksa Antarktika = Bayburt
    orda yıkmıdır karrr
  • 13-03-2022, 08:43:47
    #9
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orda yıkmıdır karrr
    Olmaz mı hocam.