• 13-03-2022, 08:44:33
    #10
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz mı hocam.

    oo oradada kötüymüş yaww ...
  • 13-03-2022, 08:45:47
    #11
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo oradada kötüymüş yaww ...
    Bu sene kara doyduk
  • 13-03-2022, 08:46:43
    #12
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene kara doyduk
    abi ztn karı hiç sevmem
  • 13-03-2022, 08:48:10
    #13
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ztn karı hiç sevmem
    Ben seviyorum ya. Kışın ortasında doğduğumdan mıdır bilmiyorum ama huzur veriyor bana.
  • 13-03-2022, 08:49:34
    #14
    kaangazii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günaydın hocam hayırlı sabahlar umarım hayırlı günler olur 1 aydır instagram satmaya çalışıyorum hemde aktif ama satılmıyor almayı düşünürseniz yardımcı olabilirim fiyatta
    hesapsa fiyatıyla pm atarsanız bakayım arkadaşla.
    • muammeryasar61
    muammeryasar61 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2022, 08:49:59
    #15
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben seviyorum ya. Kışın ortasında doğduğumdan mıdır bilmiyorum ama huzur veriyor bana.
    eskiden bende seviyodum
  • 13-03-2022, 08:50:37
    #16
    muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden bende seviyodum
    Kötü bir anı yoktur inşallah
  • 13-03-2022, 08:50:50
    #17
    Kuşadası'ndan Ankara ya geldik,doğru dürüst kar bile göremedik bu nedir ya hu.. Aloooo !?
  • 13-03-2022, 08:51:44
    #18
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü bir anı yoktur inşallah
    bacaklarımda ufak problem var bide kar olunca