• 13-03-2022, 09:41:25
    #28
    [QUOTE=Nedd;1082166458]evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?


    Bende Ayancıktayım hocam
  • 13-03-2022, 09:42:56
    #29
    [QUOTE=Rascoe;1082166474]
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?


    Bende Ayancıktayım hocam
    merkeze gelirseniz haber edin çay içeriz
    • Rascoe
    Rascoe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2022, 09:54:33
    #30
    Günaydın
  • 13-03-2022, 10:31:17
    #31
    Hayırlı sabahlar olsun. Burada kar yok ama hava soğuk sobamızı yaktık, ısınıyoruz. 🙂 (Tarsus).
  • 13-03-2022, 10:33:42
    #32
    Günaydın. Biz de şehirdeki kar yetmezmiş gibi karlı bir yaylada kamp yaparak girdik bu haftasonuna

  • 13-03-2022, 11:01:27
    #33
    Merhabalar. Hayırlı sabahlar olsun. 🙂👍 Yazılım eğitimleri ve projelerine devam ediyoruz. Burası Mersin Tarsus, burada kar yok ama hava soğuk. Birazdan odun kırmam gerekecek. (Fotoğraf Mersin Tarsus'tan yaklaşık yarım saat önce çektim 🙂 ).
  • 14-03-2022, 00:35:27
    #34
    İşlerle kafayı nasıl bozduysam kârlı bir günden günaydın olarak okudum.
  • 14-03-2022, 03:58:02
    #35
    Bu da benden
  • 14-03-2022, 04:45:46
    #36
    biz kar bilmeyiz burada .1 saatlik yaylaya çıkmamız gerekir.