[QUOTE=Rascoe;1082166474]
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?


Bende Ayancıktayım hocam
merkeze gelirseniz haber edin çay içeriz