serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hee, şimdi diyorsun. 😅 Şimdi olmaz. Zonguldak'tayım. Çünkü Bayburt karlar altında kaldığı için giremiyoruz. O derece yani. Yoksa Antarktika = Bayburt
orda yıkmıdır karrr