muammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizin ora iyi gine burda yarım metree..
Sinop burası hocam, birazcık kar görsek seviniyoruz.Deniz olduğu için çok yağmıyor buralara