Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasılsınız arkadaşlar ? umarım keyifler yerindedir.Ben şuan kahvaltımı yaptım, işimin başına oturdum.Çayda bana eşlik ediyor

hocam sizin ora iyi gine burda yarım metree..