• 04-03-2022, 15:25:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kim bilir, arkalarında nasıl bir dağ var.
  • 04-03-2022, 15:28:24
    #11
    Bence Rusya davasında haklı ancak bu savaş yoluyla çözülmemeliydi fakat Rusya'ya başka çare bırakılmadı. Ukraynada kendince haklı bağımsız bir devlet ve istediği kararları özgürce kendisi alabilir.

    Bu durumda savaş kaçınılmaz ve büyük balık küçük balığı yer. Sonuçlarında sivil ve askeri kayıplar, ekonomik krizler olur (şuanda yaşandığı gibi)

    Gönül ister kocaman Dünya neyimize yetmiyor barış içinde yaşayalım gidelim, fakat tarih boyunca bu böyle olmamıştır olmayacakta.

    Günümüzde Duygusal olmanın yeri ve zamanı değil malesef.

    Ben ukrayna olsaydım komşu ülkemle işbirliği içinde olur geçinir giderdim çünkü çapım belli.

    Umarım iki ülke biran önce anlaşma yoluna varır ve barış olur.
  • 04-03-2022, 15:32:09
    #12
    Gaza geldi. Avrupada savaş sınırına dayanınca ne yapacağını şaşırdı
  • 04-03-2022, 15:35:24
    #13
    konuyla ilgili bugün youtube üzerinde şu video çıktı karşıma, izledim: (
    https://www.youtube.com/watch?v=-fbdhJH_fS0
    )
    açıkçası anlatım tarzları hoşuma gitti.
  • 04-03-2022, 15:41:05
    #14
    Rusya işgal ediyor, hangi ülke savaşa girmez ki?
    Verilen sözler de tutulmadı gibi ayrı konu da, ülke sınırına tanklar girmiş, beyaz bayrak mı asılacak sokaklara 😇😊
  • 04-03-2022, 17:00:48
    #15
    Savaş beni üzüyor ama bu konuyu ben de ilk savaş başladğında gördüm
    Rusya birçok açıklamada Birleşmiş Milletleri ve ABD 'yi sınırımızda istemiyoruz dedi
    Adam ısrarla zorladı şansını
    Şimdi gelmiş kahramanlık yapıyor yok AB'ye alın ABD nerde AVrupa bize yardım etmiyor vs
    Hayatta kendinden başka kimseye güvenmeyeceksin bu kadar basit
    Sonra böyle başkentine kadar gelirler sende ağlarsın
    Sürekli hedef değiştirip daha da çok ağlıyor
    Bizden sonra Rusya , Baltik kısmına girecek yok sırada TR var şu var bu var
    Sen önce kendi boynunu kurtar boş yapma
  • 04-03-2022, 17:56:08
    #16
    Herkes kendi çıkarını düşündüğü için işin içinden çıkamayacak bir pozisyona girdiler. Bana göre iki tarafta haksız, haklı olan varsa arada yitip giden canlardır.
  • 04-03-2022, 18:11:20
    #17
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zelenskiy savaşa onay verdi. Millet zor durumda. Her konuşmasında avrupa ülkelerinin ve abdnin sözünü geçiyor, bunların arkasına sığınıyor. Ruslar şöyle böyle yapıyor, avrupa artık uyanmalı felan diyor. Ab ve abd'ye mi güvenerek savaşa girdin?
    Savaşı Ukrayna çıkarmadı.
    Ukrayna işgale uğradı.
    Ukrayna Amerika'nın gazına geldi diyenler var.
    Bunu diyenler Rusların gazına gelenlerdir.
    Ukrayna'nın 3 oblastı işgal altında.
    Bu Türkiye'nin güney doğusu ile Antalya ve Muğlanın işgal edilmesi gibi.
    Senin ülken zaten işgal altındaysa silahlanmayacaksın da ne yapacaksın?
    Siz Kars'ı Rusya işgal etse ve NATO üyesi olmasanız silahlanmayacak üzerine bir bardak su mu içeceksiniz?
    Ukrayna halkı Rus ajanı oligarkları kovunca Rusya Kırım Donbas ve Luganskı işgal etti.
    Buna karşılık Ukraynalıların ne yapmasını bekliyordunuz?
    Daha fazla toprağı işgal edilmesin diye silahlanıp Rusya'ya karşı tek korunma yöntemi olan NATO ya girmeye çalıştılar.
    Ukrayna'yı eleştirenlere hayret ediyorum.
    Bizim güneydoğumuzda Amerika isyan çıkarıp bizden toprak koparsa biz susacak mıyız ki Ukrayna sussun.