• 04-03-2022, 15:12:58
    #1
    silinsin.
  • 04-03-2022, 15:13:36
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Aynen öyle, ABD bu hocam, maşa varken elini neden yaksın
  • 04-03-2022, 15:13:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abd çok tehlikeli adamları gaza getirdi.
  • 04-03-2022, 15:16:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rokitoya güvenerek.
  • 04-03-2022, 15:18:34
    #5
    Rusya bu işten çok zararlı çıkacak ama Ukrayna da kazanacağını zannetmesin bence. İkisi de manipüle ediliyor.
  • 04-03-2022, 15:19:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kimin şeyine güvendi acaba🤔🤨
  • 04-03-2022, 15:19:14
    #7
    Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rokitoya güvenerek.
    Aman hocam başımız belaya girecek bu gizli bir sırdı…
  • 04-03-2022, 15:21:15
    #8
    soru yanlış
    ukrayna savaşa girmedi , işgal edildi
    ancaakk
    rusya uyardı , zelo silahlanmaya devam etti
    soru şu olmalı
    zelo reis kime güvendi bazı adımları atarken?
    şimdi kimden yardım istiyosa , onlara güvendi
    boşuna mı söyleniliyor , ukrayna yalnız bırakıldı

    neyse putin konuyu görmesin , tüm yazıların sorumlusu konu sahibidir!!!!
  • 04-03-2022, 15:21:34
    #9
    ABD'nin hiç savaş başlattığını (direk olarak) gördünüz mü?
    Hep birilerine yardım ayağına olaya müdahil oluyor ve çıkarlarını aldıktan sonra başı boş bırakıyor (Bkz: Irak).
    Burada da mavi boncuk dağıtıp, Ukrayna'yı gaza getirdi. Bir müddet uzaktan izleyecek sonra da Düyayı ve Ulusal güvenliğimizi, Nato müttefiklerimiz tehdit edildiğinden müdahale kaçınılmaz oldu diyecek. İstediğini alıp, çekilecek.
    Olan kime olacak sizce?