ABD'nin hiç savaş başlattığını (direk olarak) gördünüz mü?
Hep birilerine yardım ayağına olaya müdahil oluyor ve çıkarlarını aldıktan sonra başı boş bırakıyor (Bkz: Irak).
Burada da mavi boncuk dağıtıp, Ukrayna'yı gaza getirdi. Bir müddet uzaktan izleyecek sonra da Düyayı ve Ulusal güvenliğimizi, Nato müttefiklerimiz tehdit edildiğinden müdahale kaçınılmaz oldu diyecek. İstediğini alıp, çekilecek.
Olan kime olacak sizce?