Savaş beni üzüyor ama bu konuyu ben de ilk savaş başladğında gördüm
Rusya birçok açıklamada Birleşmiş Milletleri ve ABD 'yi sınırımızda istemiyoruz dedi
Adam ısrarla zorladı şansını
Şimdi gelmiş kahramanlık yapıyor yok AB'ye alın ABD nerde AVrupa bize yardım etmiyor vs
Hayatta kendinden başka kimseye güvenmeyeceksin bu kadar basit
Sonra böyle başkentine kadar gelirler sende ağlarsın
Sürekli hedef değiştirip daha da çok ağlıyor
Bizden sonra Rusya , Baltik kısmına girecek yok sırada TR var şu var bu var
Sen önce kendi boynunu kurtar boş yapma