Zelenskiy savaşa onay verdi. Millet zor durumda. Her konuşmasında avrupa ülkelerinin ve abdnin sözünü geçiyor, bunların arkasına sığınıyor. Ruslar şöyle böyle yapıyor, avrupa artık uyanmalı felan diyor. Ab ve abd'ye mi güvenerek savaşa girdin?
Savaşı Ukrayna çıkarmadı.
Ukrayna işgale uğradı.
Ukrayna Amerika'nın gazına geldi diyenler var.
Bunu diyenler Rusların gazına gelenlerdir.
Ukrayna'nın 3 oblastı işgal altında.
Bu Türkiye'nin güney doğusu ile Antalya ve Muğlanın işgal edilmesi gibi.
Senin ülken zaten işgal altındaysa silahlanmayacaksın da ne yapacaksın?
Siz Kars'ı Rusya işgal etse ve NATO üyesi olmasanız silahlanmayacak üzerine bir bardak su mu içeceksiniz?
Ukrayna halkı Rus ajanı oligarkları kovunca Rusya Kırım Donbas ve Luganskı işgal etti.
Buna karşılık Ukraynalıların ne yapmasını bekliyordunuz?
Daha fazla toprağı işgal edilmesin diye silahlanıp Rusya'ya karşı tek korunma yöntemi olan NATO ya girmeye çalıştılar.
Ukrayna'yı eleştirenlere hayret ediyorum.
Bizim güneydoğumuzda Amerika isyan çıkarıp bizden toprak koparsa biz susacak mıyız ki Ukrayna sussun.