Bence Rusya davasında haklı ancak bu savaş yoluyla çözülmemeliydi fakat Rusya'ya başka çare bırakılmadı. Ukraynada kendince haklı bağımsız bir devlet ve istediği kararları özgürce kendisi alabilir.
Bu durumda savaş kaçınılmaz ve büyük balık küçük balığı yer. Sonuçlarında sivil ve askeri kayıplar, ekonomik krizler olur (şuanda yaşandığı gibi)
Gönül ister kocaman Dünya neyimize yetmiyor barış içinde yaşayalım gidelim, fakat tarih boyunca bu böyle olmamıştır olmayacakta.
Günümüzde Duygusal olmanın yeri ve zamanı değil malesef.
Ben ukrayna olsaydım komşu ülkemle işbirliği içinde olur geçinir giderdim çünkü çapım belli.
Umarım iki ülke biran önce anlaşma yoluna varır ve barış olur.