• 02-03-2022, 14:51:29
    #46
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada yaşamadım lakin avrupada yaşayan tatile giden çok arkadaşım oldu. Ülkem bulunmaz bir cennet ama gel gör içinde ayıklanması gereken o kadar şeref yoksunu insan varki say say anlatamam. Her ülkede böyle şeyler olur ama bizde aşırı fazla + üstüne gelen afganlar suriyeliler okuyorsunuz görüyorsunuz yani. Adamlar hiç yoktan onları bile almıyorlar siz düşünün. Burda bir adam kadını bıçaklıyor tehdit öldürüyor 3 ay sonra serbest gidin aynını birde amerikada yapın bakalım ne oluyor.
    Hocam haklısınız olan bitene hayır yoktur diyemem,ama dediğim gibi objektif olmak lazım.Bir girin internete Amerika suç oranları yazın bakın,bir girin Amerikadaki evsiz sayısına bakın,youtube'a girin Amerikanın diğer yüzü yazın görün,bizler sadece bize medyanın gösterilmek istenilen tarafını görüyoruz daha yakın zamanda sırf siyahi diye adamın boğazına diziyle baskı uygulaması sonucu adam öldü.Daha size bunun gibi nice örnekler verebilirim.Demek istediğim tamam eksikler yanlışlar olabilir ama hiçbir zaman ülkemizi kötülememek lazım yanlış olan şeye yanlış demek ayrı birşey gidin birbakın hiçbir avrupa ülkesi kendi ülkesinde yanlışda olsa ülkesini kötülemez onlar bir olurlar ama biz hiç oluruz.

    https://www.youtube.com/watch?v=yNfY1BhyBM8

    Bakınız hocam bumu medeni Amerika polisi?
  • 02-03-2022, 14:59:43
    #47
    Üyeliği durduruldu
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada yaşamadım lakin avrupada yaşayan tatile giden çok arkadaşım oldu. Ülkem bulunmaz bir cennet ama gel gör içinde ayıklanması gereken o kadar şeref yoksunu insan varki say say anlatamam. Her ülkede böyle şeyler olur ama bizde aşırı fazla + üstüne gelen afganlar suriyeliler okuyorsunuz görüyorsunuz yani. Adamlar hiç yoktan onları bile almıyorlar siz düşünün. Burda bir adam kadını bıçaklıyor tehdit öldürüyor 3 ay sonra serbest gidin aynını birde amerikada yapın bakalım ne oluyor.
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız olan bitene hayır yoktur diyemem,ama dediğim gibi objektif olmak lazım.Bir girin internete Amerika suç oranları yazın bakın,bir girin Amerikadaki evsiz sayısına bakın,youtube'a girin Amerikanın diğer yüzü yazın görün,bizler sadece bize medyanın gösterilmek istenilen tarafını görüyoruz daha yakın zamanda sırf siyahi diye adamın boğazına diziyle baskı uygulaması sonucu adam öldü.Daha size bunun gibi nice örnekler verebilirim.Demek istediğim tamam eksikler yanlışlar olabilir ama hiçbir zaman ülkemizi kötülememek lazım yanlış olan şeye yanlış demek ayrı birşey gidin birbakın hiçbir avrupa ülkesi kendi ülkesinde yanlışda olsa ülkesini kötülemez onlar bir olurlar ama biz hiç oluruz.
    Bu da bizim ülkem olarak sosyodemografik ve sosyokültürel göstergelere hiç dikkat etmediğimizi bu da bizim halk olarak cahil olduğumuzu gösterir .

    Çünkü halk olarak akılcı ve nesnel doğru ve olgular üzerinden karar alacak kadar bir erginliğe ulaşamadığımız için ; aldığımız kararlar ve seçimler hep ZOOLIJIKTIR TRİBALDİR GÜDÜLEREK ALINMIŞ KARARLAR olur .

    Bu da bize gerisin geri şiddetiyle birlikte geri döner buna da ENTROPI denir , ENTROPI' NIN eyleme dönüşmesine de KOMPULSİYON denir .

    Bir adam kadını bıçaklıyor tehdit öldürüyor 3 ay sonra serbest bu bir KOMPULSİYON ' DUR örneğin . Bunun şiddeti yüksektir yani ENTROPI yüksektir .

    PEKİ NEDEN BİZDE REFAH DÜŞÜKTÜR ÇÜNKÜ ENTROPİ FAZLADIR .
    PEKİ NEDEN BİZDE ŞİDDET YÜKSEKTİR ÇÜNKÜ ENTROPİ YÜKSEKTİR .

    Bu yüzden akılcı ve kesin olgusal çözümlere odaklı hareket eden bir halk olmalıyız ki ! ENTROPİ düşsün Uzlaşı da anlaşma da bir araya gelelim .
    Ve bizimle alakalı olmayan meseleleri YANİ MİKRO GÖSTERGELERE DEEE GEEEETT DİYELİM .

    Misal ben UKRAYNA RUSYA SAVAŞINA DEEE GEEET dedim ve tarafsız oldum , RUSYA'NIN BU eylemini de meşru görüyorum .

    Çünkü BEN DE RUSYA İLE AYNI POZİSYONDAYIM ve KKTC BAKİ KALACAK .
  • 02-03-2022, 15:04:19
    #48
    Kimse almaz bizim ülkemizi.
    Oturun bir haberleri kontrol edin.

    Hırsızlık , tecavüz , insan hakları , kadına şiddet , gasp, cinayet , dooolandırıcılık , torpil , adalet ve hukuk kavramlarının kaybolması tabanda bunlara inanılmaması , enflasyon, işsizlik, göç korkusu vs.vs.vs.vs

    ASLA ALINMAZ ÜLKEMİZ ASLAA
  • 02-03-2022, 15:05:19
    #49
    LOTUSLİSANS.COM
    siz o bileti çoktan yaktınız...
  • 02-03-2022, 15:18:26
    #50
    Üyeliği durduruldu
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz o bileti çoktan yaktınız...
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse almaz bizim ülkemizi.
    Oturun bir haberleri kontrol edin.

    Hırsızlık , tecavüz , insan hakları , kadına şiddet , gasp, cinayet , dooolandırıcılık , torpil , adalet ve hukuk kavramlarının kaybolması tabanda bunlara inanılmaması , enflasyon, işsizlik, göç korkusu vs.vs.vs.vs

    ASLA ALINMAZ ÜLKEMİZ ASLAA
    Bu dediklerinizin hepsi bizim süreğen ve sistemli şekilde yaşantımızı ZOOLOJİK VE TRİBAL odaklı sürdürdüğümüzü ifade eden göstergeler .

    Neden böyle ? Dediğim gibi sen önce TRİBALLİKLE mücadele edeceksin ; POPÜLİZM ile mücadele edeceksin ; ZOOLOJİK DÜZEYDE YAŞAMLA MÜCADELE EDECEKSİN ; GÜDÜLENLERLE GÜDÜYLE DÜRTÜYLE MÜCADELE EDECEKSİN ; yoksa ömür billah bu yoksulluğun ve fakirliğin sonsuza kadar devam edecek çünkü ENTROPİ HER ZAMAN yüksek olacak sen de ÇOK DÜŞÜK REFAHTA OLACAKSIN YA DA HİÇ REFAH OLMAYACAK .

    Psikolojik olarak hastalıkların , Ruhsal hastalıkların yanı sıra ; SEN GÜDÜLENMEYİ GÜDÜ DİLİNİ HAYVANLAR ALEMİ DİLİNİ resmi dilin gibi bir şey yaparsan TABİKİ SÜREĞEN ŞEKİLDE SEYİR EDEN YÜKSEK ENTROPİ EYLEME DÖNÜŞEREK KOMPULSİYONA NEDEN OLUR .

    Bu da sana şiddet , fiziksel şiddet , ağır şiddet , linç , tecavüz , işkence , darp , sözlü taciz , gerek maddi gerek manevi her tür yaptırım olarak birey bazında da toplum bazında da döner .

    Bunların hepsi YÜKSEK ENTROPİDEN kaynaklı gelişen silsileler .

    Bunların hepsinin kökünü kazıyacak kadar ; şerefli bir millet miyiz değil miyiz ?

    Buna karar vermemiz lazım .

    Madem bizi alma gayretindeler ; Bize bu süreçte sonsuz kredi sonsuz destek verseler ya ?
    Vermezler niye versinler ki ? Çünkü Türkiye'nin bu halde olması , onların istediği yegane şey .

    Bizim bu durumumuz AVRUPA BİRLİĞİNİN çıkarına kesinlikle uygun . AMA bizim çıkarımıza ters .
    Demek ki biz bu sorunu halledip ; sonra da AVRUPA BİRLİĞİNE her alanda bunun cevabını vermeliyiz ki ; Sonunda bizden özür dilesinler .
    Çünkü bizim bu sorunumuzu bize karşı kullanıp bundan çıkarıyla fayda elde eden AVRUPA BİRLİĞİ ; kusur işlemiştir . Biz de bu kusurunu ona göstererek tokat gibi yüzüne vururuz .
    O da bizden özür diler ve bize karşı bir daha böyle kötülükler yapmaya kalkışmaz çıkarı da olsa da .
  • 02-03-2022, 15:56:16
    #51
    Şu bizi Avrupa’ya almayın diyen zihniyet; hayatında bir yere gelememiş bencil insanlardır.
    Birisi damacanaya tecavüz eden adam demiş. Bir tek Türkiye’de zaten suçlular var. Aslında senin gibi olanların malını mülkünü dolar yapıp sınır dışı edeceksin o zaman gör çok beğendiğin Avrupa’yı.
    Arkadaşımın kayın babası Almancı. Sırf arkadaşım çocuk parası almasın diye torununu Türkiye’de dünyaya getirtti.

    Sen kayın babaya bak hele o kadar zengin ama devletten gelen 500 Euro’sunun 250 kesilecek toruna gidecek.
    Kendisini akıllı zanneden ****kalı herif arkadaşım burada kira sıkıntısı çekiyor.
    Senin 250 euro yardım paran kesilse ne olacak ama arkadaşıma ilaç gibi gelirdi bu para.
    Hadi onuda geçtim 100 euro bile göndermiyormuş arkadaşıma.

    cehennem zebanileri Türkler hikayesi der susarım artık.
  • 02-03-2022, 17:01:20
    #52
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklük tarihinde ilk defa bir topluma girmek için yalvarıyoruz resmen 😌
    gayet dolu ve doğru bir yorum.

    Türk, devlet kurar. Medeniyet kurar(sümerler). Demokrasinin temellerini kurar(kurultaylar).

    başka milletlerin birliğine katılma gayreti gütmek yerine, sahip olduğunuz devletin yaşadığı sorunları çözmek üzerine yoğunlaşın. bunun için de önce kendi içinde birlik gerek. seni güdenleri, seni yok sayanları, seni bu sefil hayatta tutanları bilinçli olarak kul köle halde yaşatanları tespit ve bir daha idarede tutmaman gerek.

    yani sen önce kendine dönüp bakacaksın, sorunlarını göreceksin, gereğini yapacaksın, zaten tüm bunları yaptıktan sonra sen zaten düzlüğe çıkar kendi topraklarını her türlü bin defa yüz bin defa kalkındırırsın.

    sen gider tarikatçıların peşinde mürit olursan, sen gider dini imanı ağzına yuva yaparak oy/siyaset peşinde koşanların gücüne güç katarsan, sen seni iyi idare etmesi gerekenler yanlışa düştüğünde hatalısın demek yerine körü körüne desteklemeyi sürdürürsen, seni kim napsın? sen nesin ki seni bir başkası yanına alsın.

    sen kendi sorunlarını önce kendi içinde çözmeyi bil. önce akıllı olmayı, seçtiklerini takip etmeyi, yanlışları varsa gereğini yapmayı bil, senin başka hiçbir şeye hiç kimseye ihtiyacın olmaz.

    haliyle. mevzu avrupa birliği şu bu değil. sen doğru olduktan sonra o birliklerin sana daha çok ihtiyacı var emin ol. onlar seni davet eder. ancak sen doğru olmadıktan sonra, sen yanlışın içinde sürüklenip giderek, sefil bir hayatı kader belleyip gözünü kapatıp kulaklarını sağır ettikten sonra senden zaten hiçbir şey olmamaya devam edecek.

    Türk, doğru yolu hatırladığında, hiç kimsenin birliğine ihtiyaç duymaz. Geçmişte de duymadı, bundan sonra da duymayacak. yeter ki gerçeğin farkına varsın.

    özellikle din adı altında arap emperyalizmi ve batı özentiliği altında batı emperyalizmi mevzularına köklerini kaptırmasın. katiline de hiçbir zaman aşık olmamayı öğrenir, gereğini yapmayı bilirse yeryüzünde Türk'ten öte millet mi var.

    Atatürk ile ilgili bir anı ile bitireyim.


    " yakup kadri karaosmanoğlu şöyle diyor:

    “Boz kurt’u okuyanlar bilirler ki; hususî hayatına dair bazı temelsiz dedikodular bir yana bırakılacak olursa, Armstrong, bu eserinde, Mustafa Kemal’i eski ve yeni tarih devirlerinin en yüksek simaları arasında saymakta ve ‘eğer bu adam, büyük bir milletin içinden çıkmış veya büyük bir milletin başına geçmiş bulunsa idi, sezar’ları, cengizleri, napolyonları gölgede bırakan cihangirlerden biri olurdu’ demektedir. o zamanlar Atatürk’ü en çok çileden çıkartan, işte asıl bu görüştü. yumruğunu masaya vurup: büyük millet mi? Türk’ten daha büyük millet var mıdır? Ben ne yapabildi isem, ancak onunla yapabilirdim. Hem bu ingiliz subayı, bana bir cihangir gözü ile bakıyor. Ben cihangir değilim. Biz, Türk ordusu ile, cihangirlere karşı koymuşuzdur.” (belleten, sayı: 80, türk tarih kurumu, 1956, s. 351-352)
  • 02-03-2022, 18:46:39
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Neden bizi almayacakları konusunda sebepler sayanlara bu soru.

    Türkiye'yi avrupa birliğine almaları için tek bir sebep söyleyin??
  • 02-03-2022, 19:19:55
    #54
    An itibari ile zaten neredeyse hiçbir kriteri karşılamıyoruz, bizi almaları için bir çaba zaten sarf ettiğimiz yok, popülizm yaparak bir şeyler elde etmeye çalışmak boşuna bir çaba. Bizi almayacaklarını zaten biliyoruz, ekonomiden hukuk sistemine kadar akıl ile düşünenler gerekçeleri zaten görüyorlar, körü körüne bilgisizce mehter marşı çalıp Türkçülük, siyasal İslamcılık ve ümmetçilik yapacak olanlara zaten bak böyle böyle diye tek tek anlatmanın bir mantığı yoktur. Çoğu kişinin dediği gibi, bende Avrupa Birliği olsam böyle bir ülkeyi almam, hele hele uzun tutukluluk süreleri konusunda ülkemizin imzaladığı uyum anlaşmasından sonra siz kim oluyorsunuz diye parmak sallandıktan sonra alacağım varsa bile almam, süründürürüm yine almam. Ayrıca onca Suriyeli ve Afgan varken, işsizlik oranı neredeyse %30 lara dayanmışken milyonlarca nüfusa serbest dolaşım hakkı vermek diğer ülkelerin ekmeği ile oynamak olur. Ekonomisi böylesine zayıf bir ülkeye Euro para birimini kullandırsalar eeey eeeeyyy diye diye Euro para birimini de dolar karşısında devalüe ederiz sonra tüm Avrupa'ya yazık olur. Biz Osmanlıyız demekle, bilmem kaç kıtada at sürdük demekle olmuyor o işler, cengaverlikle olmuyor, bizim nüfusumuzun çoğu Müslüman o yüzden almıyorlar diye düşünmekte yanlış, sen hele bir kriterleri yerine getir ondan sonra başarısızlığa bahane uydur,


    Avrupa din kavramlarını aşalı uzun zaman oldu, artık bilim ve hukuk ile farklı bir pencereden dünyaya bakıyorlar. Artık Engizisyon Mahkemeleri yerine Avrupa Birliği Hukuku uygulanıyor, din veya ırk yüzünden kabul edilmiyoruz bahanelerini geçiniz lütfen. Türk doğdum ve Türk olarak öleceğim, kendi ırkımla gurur duyuyorum ama benim ırkım dünyanın en üstün ırkıdır, nasıl olur da benim ırkımı aralarına almazlar diye efelik yapacak halim yok. Modern dünya içerisinde artık bir ırkın avantajı veya dezavantajı olmaz, olmamalı. Bir avantaj veya dezavantaj olacaksa ülkelerin ve birliklerin pasaportları üzerinden oluyor zaten, 5 milyon küsür nüfusu ile Malezya'nın güneyinde bit kadar Singapur ülkesinin pasaportu dünyanın en değerli pasaportu, Singapur çağ mı açtı veya nereleri fethetti veya nerelerde sömürge imparatorluğu kurdu da bu kadar değerli sorusunu sormak gerek, cevap bulamıyorsak da artık değer algımızı değiştirmeliyiz. Hukuk, ekonomi, insani gelişmişlik, eğitim ve bilim gibi konularda geriye doğru gidiyoruz, modernliği çok yanlış anlamış gibi bir halimiz var. Bunda modernliği batılılık ve gavurluk olarak yorumlayanların suçu büyük elbette ama bize düşen ülkemizi bu tiplere rağmen ileriye götürmek, geliştirmek, modernleştirmek, üstünlerin hukuku yerine hukukun üstünlüğünü egemen kılmak. Şimdilik tünelin sonunda ışık yok ama seneye bir ışık görüneceğinden eminim, umarım o zamana kadar ucunda ışığın görünebileceği bir tünel kalır ayakta.