Avrupada yaşamadım lakin avrupada yaşayan tatile giden çok arkadaşım oldu. Ülkem bulunmaz bir cennet ama gel gör içinde ayıklanması gereken o kadar şeref yoksunu insan varki say say anlatamam. Her ülkede böyle şeyler olur ama bizde aşırı fazla + üstüne gelen afganlar suriyeliler okuyorsunuz görüyorsunuz yani. Adamlar hiç yoktan onları bile almıyorlar siz düşünün. Burda bir adam kadını bıçaklıyor tehdit öldürüyor 3 ay sonra serbest gidin aynını birde amerikada yapın bakalım ne oluyor.
Hocam haklısınız olan bitene hayır yoktur diyemem,ama dediğim gibi objektif olmak lazım.Bir girin internete Amerika suç oranları yazın bakın,bir girin Amerikadaki evsiz sayısına bakın,youtube'a girin Amerikanın diğer yüzü yazın görün,bizler sadece bize medyanın gösterilmek istenilen tarafını görüyoruz daha yakın zamanda sırf siyahi diye adamın boğazına diziyle baskı uygulaması sonucu adam öldü.Daha size bunun gibi nice örnekler verebilirim.Demek istediğim tamam eksikler yanlışlar olabilir ama hiçbir zaman ülkemizi kötülememek lazım yanlış olan şeye yanlış demek ayrı birşey gidin birbakın hiçbir avrupa ülkesi kendi ülkesinde yanlışda olsa ülkesini kötülemez onlar bir olurlar ama biz hiç oluruz.
https://www.youtube.com/watch?v=yNfY1BhyBM8
Bakınız hocam bumu medeni Amerika polisi?