Şu bizi Avrupaya almayın diyen zihniyet; hayatında bir yere gelememiş bencil insanlardır.
Birisi damacanaya tecavüz eden adam demiş. Bir tek Türkiyede zaten suçlular var. Aslında senin gibi olanların malını mülkünü dolar yapıp sınır dışı edeceksin o zaman gör çok beğendiğin Avrupayı.
Arkadaşımın kayın babası Almancı. Sırf arkadaşım çocuk parası almasın diye torununu Türkiyede dünyaya getirtti.
Sen kayın babaya bak hele o kadar zengin ama devletten gelen 500 Eurosunun 250 kesilecek toruna gidecek.
Kendisini akıllı zanneden ****kalı herif arkadaşım burada kira sıkıntısı çekiyor.
Senin 250 euro yardım paran kesilse ne olacak ama arkadaşıma ilaç gibi gelirdi bu para.
Hadi onuda geçtim 100 euro bile göndermiyormuş arkadaşıma.
cehennem zebanileri Türkler hikayesi der susarım artık.