• 27-02-2022, 21:42:57
    #55
    Tank fln faso fiso. Sen kimsin ki senin olmayan bir ülkeyi işgale kalkışıyorsun hangi gerekçe ile hangi hak ile. Neymiş batıya yanaşıyormuş neymiş NATO’ya girmek istiyormuş. İster NATO’ya girer ister AB’ye sanane. Basit şeylerden çıkıp olaya bakın
  • 27-02-2022, 21:52:06
    #56
    dev
    Kurumsal Üye
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tank fln faso fiso. Sen kimsin ki senin olmayan bir ülkeyi işgale kalkışıyorsun hangi gerekçe ile hangi hak ile. Neymiş batıya yanaşıyormuş neymiş NATO’ya girmek istiyormuş. İster NATO’ya girer ister AB’ye sanane. Basit şeylerden çıkıp olaya bakın
    Amerika demokrasi(!) getiriyor diye cigirtkanlik yapanlar, ruslar sosyalizm(!) getiriken sesleri cikmiyor
  • 27-02-2022, 23:15:20
    #57
    O da bişey mi; emperyalizmin sesi medya milyarlarca insana "Irakta kimyasal silah var" yalanını yedirdi.. Ve bu yalanı şuursuzca paylaştı insanlar, sokakta bu yalana inanmayana ağızları köpürerek saldırdılar, emperyalizmden para almadan uşaklık yaptılar...
    Suriyede beyaz miğferler isimli terör örgütü aracılığıyla yalan haber yapmak için tiyatro videolar çekip çekip yaydılar, şeriatçı çeteler ve onların destekçileri yine ağızlarını köpürte köpürte Suriye halkına düşmanlık kustu...
    Emperyalizm bedavaya uşak tutmayı iyi biliyor...
  • 27-02-2022, 23:28:23
    #58
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tank fln faso fiso. Sen kimsin ki senin olmayan bir ülkeyi işgale kalkışıyorsun hangi gerekçe ile hangi hak ile. Neymiş batıya yanaşıyormuş neymiş NATO’ya girmek istiyormuş. İster NATO’ya girer ister AB’ye sanane. Basit şeylerden çıkıp olaya bakın
    Kuzey Iraktaki ve Suriyedeki TSK birlikleri için de aynı şeyleri mi düşünüyorsun hocam?
  • 27-02-2022, 23:40:50
    #59
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben artık döven dövsün söven sövsün diyorum ; o yüzden Rus maşasıyım + ajanıyım , İkiyüzlü ve dansözlük yapan birisiyim , bu arada bana istediğinizi yapabilirsiniz çünkü sizlerle yaşıyorum .
    Ama bu bir RUS PROPAGANDASI DEĞİL BİR İTALYAN PROPAGANDASIDIR .

    İtalyan bir proje bunu gösteriyor ; Ukrayna'nın elinde somut delil yok ; Rusya'nın elinde var . O zaman Rusya edebiyatı yapamazsınız yani sivil araç ezdi Rusya diye .
    Çünkü Araç Ukrayna aracıdır , İçinden çıkanlar Ukrayna üniformalıdır . Haliyle sizin şimdi somut delillerle kendinizi aklamanız lazım gelir .

    Bu keskin ve net gerçektir bir olgudur ; Bunları tekrar üstüne basa basa söylüyorum . Polemiğe girmemek içinde denilen bütün sıfatları şahsımda kabul ediyorum .
    Sonuçta ben şerefli namuslu onurlu erdemli birisi olmama rağmen ; her halükarda sizlerin nazarında karalanacağım .

    Gelen geçen kim varsa güdülensin güdülendiği gibi de her hakareti etsin ve çamuru atsın , ben buradayım ve nasıl olsa siz beni hep karalayacaksınız çamurlayacaksınız .
    En azından polemikle vakit kaybetmeyelim .
    Hocam bak bir İtalyan gazetesi linki atıp bir şey ispatlayamazsın.
    İki yüzlülük ve dansozölük ifadelerini senin için kuıllanmadım.
    Senin Rus ajanı olmadığına da eminim.
    Ama Rus ajanlarının propogandası sen de işe yaramış görünüyor.
    İtalya'da da Rusların manilüpe edebildiği yayın organları var, Rusya'ya hizmet edenler var.
    İtalyanca bir link atıp Rusları aklayamazsın dedim.

    Türkiye'de de Sovyet Rusya zamanında Komünist olan, şimdi Ulusalco havası ile Türkiye'yi NATO'dan çıkarmaya çalışan Doğu Perinçek gibilerin zırva fikirlerine söyledim bunu.
    Anti Emperyalist olunacaksa Amerika'ya karşı söylenen herşeyin daha fazlası Rusya için söylenmelidir.
    Eğer NATO'ya karşı ülkeini korumak için Rusya'nın Ukrayna'yı işgal etmesini normal gören varsa ortadou enerji kaynaklarını yönetebilmek için Türkiye'yi bölmeye kalkan Amerika'ya da laf söylemesin.
    Ruslar kendi güçlerini ülkelerini korumak istiyorlarsa Amerikalılar da kendi güçlerini ve halklarını korumak istiyorlar.
    Moskova'nın savunması Kiev'den başlar diyenler Newyork'un savunmasının da Kabil'den Bağdat'tan Kobani'den başlamasına ses çıkarırsa iki yüzlülük yapar.

    Hiç bir Ukryana askeri kendi insanını ezmez öldürmez.
    Bu araç Ukrayna ordusuna ait olsa da içindekiler ya Rusya'nın sabotaj ekibidir ya Ukrayna ordusuna sızmış Rus ajanlarıdır.
    Ukrayna askerleri şu anda tüm imkanları ile dev Rusya'ya karşı kahramanca çarpışıyorlar.
    Ve senin vatanını korumak için kaçmayan ülkesini savunan Ukrayna ordusu için söylediklerin hakaret sayılır.
    Adamlar Ukrayna'ya asker sokun demiyorlar, Gökyüzünü kapatın bombalanıyoruz diyorlar, uçuşa yasak bölge ilan edin kalanını biz hallederiz diyorlar.
    Ve Ruslara hiç beklemedikleri büyük kayıplar verdirdiler.

    Ukrayna ordusunu suçlamak, Ukrayna'nın emperyalistler tarafından kullanıldığını söylemek Ukrayna yı bilmeyenlerin iddiasıdır.
    Ukrayna'da %77 ile seçilmiş ve ne kendisi ne ailesini savaş alanından kaçırmayan bir başkan var.
    Ve bugün sadece Türkiye'deki Rus ajanlarının propogandalarına inananlar Zelenzskiy NATO'nun gazına gelen komedyen diyor.
    Bütün Ukrayna sığınaklardan başkanımızla gurur duyuyoruz arkasındayız mesajı veriyor.
    Ukrayna'da kimse başkanı ya da NATO'ya girmeye çalışmanın hata olduğunu iddia etmiyor.
    Tam tersine yaşananların NATO'ya girilememesinden kaynaklandığını düşünüyor.
  • 27-02-2022, 23:47:40
    #60
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzey Iraktaki ve Suriyedeki TSK birlikleri için de aynı şeyleri mi düşünüyorsun hocam?
    Eğer Türk Ordusu Halep'e Şam'a Bağdat'a girmeye kalksaydı ben Türk Devletinin pozisyonuna muhalefet ederdim.
    Bizim olmayan bir ülkenin başkentine saldırıp, oradaki iktidarı silah zoru ile indirmek için işgale başlamak ile Türkiye'nin kendi sınırında 100km güvenlik koridoru açması aynı şey değildir.
    Ukrayna terörist bir ülke değildir biz Suriye operasyonunu 40 senedir bize saldıran teröristlerin kurduğu YPG'ye karşı yaptık.
  • 27-02-2022, 23:56:25
    #61
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Türk Ordusu Halep'e Şam'a Bağdat'a girmeye kalksaydı ben Türk Devletinin pozisyonuna muhalefet ederdim.
    Bizim olmayan bir ülkenin başkentine saldırıp, oradaki iktidarı silah zoru ile indirmek için işgale başlamak ile Türkiye'nin kendi sınırında 100km güvenlik koridoru açması aynı şey değildir.
    Ukrayna terörist bir ülke değildir biz Suriye operasyonunu 40 senedir bize saldıran teröristlerin kurduğu YPG'ye karşı yaptık.
    Hocam çok komiksin yahu şaka gibisin... Rusya'nın Ukrayda yapabilecekleri ile Türkiyenin Suriyede yapabilecekleri askeri güç dengelerini göz önünde bulunduruca hiç de aynı değil.
    Başladın yine yalan söylemeye, çarpıtmaya! Rusya-Ukrayna ve Türkiye-Suriye asındaki askeri dengeleri düşününce kimin neyi neden yapamadığını anlamak zor değil.
    "Halep camiinde namaz kılma" hayalini unutmuş kadar unutkan olmayacağına göre bile bile görmezden gelmeyi tercih ediyorsun. Açık açık da yalan söylüyorsun! Dünyanın dört bir yanından şeriatçı katilleri toplayıp Suriyeye dolduranların kim olduğunu ve emperyalizmden her türlü rol talep edenlerin kim olduğunu yanlız ben mi biliyorum sanki? Yoksa herkes biliyor da birileri kulağının üstüne yatıp görmezden mi geliyor!
  • 28-02-2022, 00:01:17
    #62
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok komiksin yahu şaka gibisin... Rusya'nın Ukrayda yapabilecekleri ile Türkiyenin Suriyede yapabilecekleri askeri güç dengelerini göz önünde bulunduruca hiç de aynı değil.
    Başladın yine yalan söylemeye, çarpıtmaya! Rusya-Ukrayna ve Türkiye-Suriye asındaki askeri dengeleri düşününce kimin neyi neden yapamadığını anlamak zor değil.
    "Halep camiinde namaz kılma" hayalini unutmuş kadar unutkan olmayacağına göre bile bile görmezden gelmeyi tercih ediyorsun. Açık açık da yalan söylüyorsun! Dünyanın dört bir yanından şeriatçı katilleri toplayıp Suriyeye dolduranların kim olduğunu ve emperyalizmden her türlü rol talep edenlerin kim olduğunu yanlız ben mi biliyorum sanki? Yoksa herkes biliyor da birileri kulağının üstüne yatıp görmezden mi geliyor!
    Halep caminde namaz kılmak isteyen adamlara hiç oy vermedim.
    Şeriatçıları Suriye'ye dolduranları hiç bir zaman desteklemedim.
    Hayatım boyunca da şeriatçılar ve onların cihatçı terörizmine karşı çıktım.
    Yani çarpıtma yalan söyleme senin kültürünün bir parçası.
    Şeriatçıların takiye yapması gibi komünistler de iktidarı ele geçirmek için takiye yapmaktan çarpıtmaktan gerçekleri saklamaktan çekinmez.
    Sizin kafanızda sizin ideolojiniz idealdir, sizin gibi düşünmeyenlerin hepsi Amerika'ya siyonizme, kapitalizme uşaklık edenlerdir.

    Batılı Emperyalistlere laf söyleyip Rusya emperyalizmini alkışlayanlar da ulusalcı, sosyalist, devrimci falan değil vicdansız iki yüzlülerdir.
  • 28-02-2022, 00:10:25
    #63
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halep caminde namaz kılmak isteyen adamlara hiç oy vermedim.
    Şeriatçıları Suriye'ye dolduranları hiç bir zaman desteklemedim.
    Hayatım boyunca da şeriatçılar ve onların cihatçı terörizmine karşı çıktım.
    Yani çarpıtma yalan söyleme senin kültürünün bir parçası.
    Şeriatçıların takiye yapması gibi komünistler de iktidarı ele geçirmek için takiye yapmaktan çarpıtmaktan gerçekleri saklamaktan çekinmez.
    Sizin kafanızda sizin ideolojiniz idealdir, sizin gibi düşünmeyenlerin hepsi Amerika'ya siyonizme, kapitalizme uşaklık edenlerdir.

    Batılı Emperyalistlere laf söyleyip Rusya emperyalizmini alkışlayanlar da ulusalcı, sosyalist, devrimci falan değil vicdansız iki yüzlülerdir.
    Ben siz oy verdiniz demedim hocam, kime oy verdiğinizi bilemem. Şimdi yine çarpıtmaya başladınız. Mesele kimin ne niyeti olduğu, ne yaptığı meselesi. Türkiye NATO'dan çıksın demeden, NATO'nun bölgesel saldırılarına karşı çıkmadan, NATO'nun dünyanın en büyük terör örgütü olduğunu söylemeden ve NATO'ya karşı mücadele etmeden "Rusyanın da emperyal hayalleri var" demek açık ikiyüzlülüktür! Elbette Rusyanın da emperyal hayalleri var, eski Sovyetler Birliği coğrafyasını sömürmek, oraların kaynaklarına el koymak, oralarda söz sahibi olmak istiyor. Bunu herkes görüyor zaten. Ama; NATO'nun işlediği binlerce suçu görmeyip sadece bunu görmek de Amerikancılıktan başka bişey değil!