AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tank fln faso fiso. Sen kimsin ki senin olmayan bir ülkeyi işgale kalkışıyorsun hangi gerekçe ile hangi hak ile. Neymiş batıya yanaşıyormuş neymiş NATO’ya girmek istiyormuş. İster NATO’ya girer ister AB’ye sanane. Basit şeylerden çıkıp olaya bakın
Amerika demokrasi(!) getiriyor diye cigirtkanlik yapanlar, ruslar sosyalizm(!) getiriken sesleri cikmiyor