Tank fln faso fiso. Sen kimsin ki senin olmayan bir ülkeyi işgale kalkışıyorsun hangi gerekçe ile hangi hak ile. Neymiş batıya yanaşıyormuş neymiş NATOya girmek istiyormuş. İster NATOya girer ister ABye sanane. Basit şeylerden çıkıp olaya bakın
Amerika demokrasi(!) getiriyor diye cigirtkanlik yapanlar, ruslar sosyalizm(!) getiriken sesleri cikmiyor