• 27-02-2022, 20:26:24
    #37
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kimseyi bir tarafa çekmesin zaten ; RUSYA ŞEYTANSA UKRAYNA ' DA ŞEYTAN . ŞU ANKİ UKRAYNA YÖNETİMİ İSE GERÇEK BİR ŞEYTAN .
    RUS HALKINI bir birine kırdırıyor . Kimse Ukrayna'nın yaptığı insanlık suçlarına yalanlarına şuna buna hiçbirine bakmıyor .

    Çünkü BATI ve NATO bizim ülkemizde %100 güdüm sahibi olduğu için ; Tıpkı diğer çoğunluk ülkede olduğu gibi karartma yapıyor RUSYA'YA karşı .

    Yani Ukrayna gidip 1 milyon sivil katletse Bu RUSYA yaptı oluyor .

    Ve hakikaten de Sivil öldü şu oldu bu oldu haberlerinin hepsi birer birer birer yalan çıkıyor .
    Şimdi bu yalanlardan sonra UKRAYNA'YA güvenmem , RUSYA ' dan ses çıkmıyor zaten .

    Bırakın PUTİN bile ses çıkarmıyor hiç , Ukrayna Başkanı bildiğin sanki televizyon şovu yapıyor .
    El insaf diyorum el insaf .
    Kardeşim çöl de savaşmıyorlar, şehir içerisinde savaşıyorlar. İnsanların sivillerin olduğu yerde savaş var, sivillerin öldüğü yalan diyorsun. Pekala sen kafanı ve mantığını kullansan sence şehir içerisinde savaşta sivillerin olduğu bölgede, siviller zarar görmez mi?
  • 27-02-2022, 20:32:10
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim çöl de savaşmıyorlar, şehir içerisinde savaşıyorlar. İnsanların sivillerin olduğu yerde savaş var, sivillerin öldüğü yalan diyorsun. Pekala sen kafanı ve mantığını kullansan sence şehir içerisinde savaşta sivillerin olduğu bölgede, siviller zarar görmez mi?
    Slav + Slav milletin Rus milletin İki devlet olarak kapışacağı 2015 senesinden beridir Ukrayna tarafından yapılan katliamlarla ve eylemlerle belliydi ki en KIRIM meselesinden sonra ABD Tarafından füzelerle desteklenmesi artık kesin bir savaş belirtisiydi ki YOLCU UÇAĞININ UKRAYNA TARAFINDAN DÜŞÜRÜLMESİNİ SAYMIYORUM .

    Beş yılda Tahliye edilemedi onca kışkırtmadan ve tehditten sonra Rusya gireceği belliyken

    O İNSANLAR NEDEN TAHLİYE EDİLMEDİ 1.OLARAK BU .

    ikincisi de bak Sürekli müzakere müzakere görüşme masa oturma diye diye RUS ORDUSUNUN OYALANDIĞINI GÖRMÜYOR MUSUN ?

    VE RUS ORDUSU SÜREKLİ OYALANIRKEN GÖRÜŞME MÜZAKERE DİYE ; Sanki savaş kazanmış gibi Televizyon şovları da ne ?

    Her makul insan der ki : UKRAYNA SİVİLLERİ KULLANMAK İÇİN TAHLİYE ETMEMİŞ .
  • 27-02-2022, 20:37:56
    #39
    Zelenski kendi arkasını zor koruyor. Birde böyle oyunları yapacak durumda olacağını düşünmüyorm açıkcası.
    Ayrıca rus askerleri ukrayna üniforması ile içeri girmeye çalışması bir çok kaynak tarafından doğrulandı.
    Herşey olabilir ama ben zelenski'nin bilerek yaptığını düşünmüyorum.
  • 27-02-2022, 20:43:58
    #40
    Üyeliği durduruldu
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zelenski kendi arkasını zor koruyor. Birde böyle oyunları yapacak durumda olacağını düşünmüyorm açıkcası.
    Ayrıca rus askerleri ukrayna üniforması ile içeri girmeye çalışması bir çok kaynak tarafından doğrulandı.
    Herşey olabilir ama ben zelenski'nin bilerek yaptığını düşünmüyorum.
    Zelenski'nin yapıp yapmadığını bilmek değil mesele Ama burada kesin net gerçek bir olgu var .

    UKRAYNA BUNU PROPAGANDA MALZEMESİ OLARAK KULLANDI YALAN ŞEKLİNDE .

    Ukrayna'nın içinden birileri çalıp pekala o aracı ele geçirmiş ve Ukrayna askeri üniformaları ile bunu yapmış olabilir .

    BUDA UKRAYNANIN SORUNUDUR 1 , İKİNCİSİ DE UKRAYNA BUNU HEMEN SERVİS EDEREK DENDİ Kİ RUSYA RUSYA YAPTI .
    SONRA DA ARACIN UKRAYNA ARACI OLDUĞU ANLAŞILDI .
    UKRAYNA HEMEN DEDİ Kİ ARAÇ BİZE AİT AMA ÇALMIŞLARDIR DEDİ .
    ARAÇ ELE GEÇİRİLDİĞİNDE İÇİNDE İKİ UKRAYNA ÜNİFORMALI ASKER ÇIKTI .
    UKRAYNA BU SEFER DEDİ Kİ BUNLAR RUSTUR UKRAYNALILARDA RUSTUR YA BU İÇİMİZDE RUSYAYLA BİRLEŞMEK İSTEYEN AYRILIKÇIDIR DEDİ .

    AMA UKRAYNA'NIN ELİNDE BU SON AÇIKLAMALARINI TESCİLLEYECEK HİÇ BİR DELİL BULGU YOK .
    RUSYANIN ELİNDEYSE ARACIN UKRAYNA ARACI OLDUĞUNU VE İÇİNDEN ÇIKANINDA UKRAYNA ÜNİFORMALI ASKER OLDUĞU SOMUT DELİLİ VAR .

    UKRAYNA ' DA BUNU SANKİ BÜYÜK BİR FIRSAT HAYDİ MİLLETİ KANDIRALIM DİYE SERVİS ETTİĞİ KESİN GERÇEK .
  • 27-02-2022, 20:47:47
    #41
    @griffinn; Sizin de bu Ukrayna ile alıp vermediğini anlamış değilim. Rusya 'nın yanındasınız anladık tamam, bende Ukrayna 'nın yanındayım.
  • 27-02-2022, 20:52:57
    #42
    dev
    Kurumsal Üye
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @griffinn; Sizin de bu Ukrayna ile alıp vermediğini anlamış değilim. Rusya 'nın yanındasınız anladık tamam, bende Ukrayna 'nın yanındayım.
    Tatli su solcularinin sovyet askindan baska bir sey degil. Ruslar Ukraynalilari oldurunce devrim derler Ukraynalilari vatan haine ilan ederler, ama Ukrayna toprak butunlugunu savunmak istediginde Ukraynaya fasist derler.
    Kendileri de bilmiyor ne yaptiklarini. Kendilerini sosyalist olarak tanimlayip sana amerilka emperyalizminin usagi derler ve fasist ilan ederler ama dikkat edin
  • 27-02-2022, 20:56:28
    #43
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatli su solcularinin sovyet askindan baska bir sey degil. Ruslar Ukraynalilari oldurunce devrim derler Ukraynalilari vatan haine ilan derler, ama Ukrayna toprak butunlugunu savunmak istediginde Ukraynaya fasist derler.
    Ukrayna 'nın insanlarına gerçekten helal diyorum. Ülkelerini savunmak için ellerinden her şeyi yapıyorlar, çoğu kişi iki güne kalmaz düşer diyordu büyük devlet başkanlarını bile şaşırtmış durumda Ukrayna.

    Çok mert insanlar ve çok zeki olduklarını görüyorum.
  • 27-02-2022, 21:01:00
    #44
    dev
    Kurumsal Üye
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna 'nın insanlarına gerçekten helal diyorum. Ülkelerini savunmak için ellerinden her şeyi yapıyorlar, çoğu kişi iki güne kalmaz düşer diyordu büyük devlet başkanlarını bile şaşırtmış durumda Ukrayna.

    Çok mert insanlar ve çok zeki olduklarını görüyorum.
    Rusya ne kadar inkar etsede sivilleri de hedef aliyorlar. Bu yuzden bir cok kadin cocuklari ile sinirlara geliyor. Bir cok sinirda sadece kadin ve cocuklarin gecisine izin verildi.
    Moldova sinirda insanlar sogukta yiyecek, battaniye vb yardimlari beklyorlar. Sehir merkezinde bir cok yerde siginmacilar icin merkezler olusturuldu ve bir cogu doldu.
    Umarim katiller Ukrayna topraklarindan bir an once kovulur.
  • 27-02-2022, 21:06:46
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatli su solcularinin sovyet askindan baska bir sey degil. Ruslar Ukraynalilari oldurunce devrim derler Ukraynalilari vatan haine ilan derler, ama Ukrayna toprak butunlugunu savunmak istediginde Ukraynaya fasist derler.
    Kendileri de bilmiyor ne yaptiklarini. Kendilerini sosyalist olarak tanimlayip sana amerilka emperyalizminin usagi derler ve fasist ilan ederler ama dikkat edin
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna 'nın insanlarına gerçekten helal diyorum. Ülkelerini savunmak için ellerinden her şeyi yapıyorlar, çoğu kişi iki güne kalmaz düşer diyordu büyük devlet başkanlarını bile şaşırtmış durumda Ukrayna.

    Çok mert insanlar ve çok zeki olduklarını görüyorum.
    Evet Sürekli bir müzakere durumu söz konusu ; Herhalde bu sürekli müzakere durumu içerisi saldırmazlık olacaktır da bu müzakere müzakere diye diye yavaşlatma ve sürekli iyi bir PR ve sağlam bir medya algısı çalışması . Yakında SÜPERMAN olacaklardır .

    Not ben Rusya ve Ukrayna olayını hiç muhatap dahi almadım bile ; Çünkü ikisi de benim ilgimi çekmeyecekti ama maşallah bir anda olay nükleer kullanımına dair işarete kadar geldi .
    Sizin tavrınızdan ben Rusya Ukrayna olayına dahil oldum ve gerçekleri hakikatleri görmeye çalıştım .

    Not : Umurum da değil Ukrayna'sı Rusya'sı ben sadece güdülenen insan yığınlarının aklı başına gelir mi diye düşündüm sonra teşekkür ederim öğrettiniz . Güdülenerek hayatını yaşayan insan yığınlarının düzelmesi mümkün değil illa ki güdülecekler , Medyası Otoritesi İlkelliği illa güdülecek yani .

    Ben gerçeği öğrendim bitti gitti . Türkiye olarak da beni Ukrayna ve Rusya zerre alakadar etmez ; ikisinin meselesidir .