Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim çöl de savaşmıyorlar, şehir içerisinde savaşıyorlar. İnsanların sivillerin olduğu yerde savaş var, sivillerin öldüğü yalan diyorsun. Pekala sen kafanı ve mantığını kullansan sence şehir içerisinde savaşta sivillerin olduğu bölgede, siviller zarar görmez mi?
Slav + Slav milletin Rus milletin İki devlet olarak kapışacağı 2015 senesinden beridir Ukrayna tarafından yapılan katliamlarla ve eylemlerle belliydi ki en KIRIM meselesinden sonra ABD Tarafından füzelerle desteklenmesi artık kesin bir savaş belirtisiydi ki YOLCU UÇAĞININ UKRAYNA TARAFINDAN DÜŞÜRÜLMESİNİ SAYMIYORUM .

Beş yılda Tahliye edilemedi onca kışkırtmadan ve tehditten sonra Rusya gireceği belliyken

O İNSANLAR NEDEN TAHLİYE EDİLMEDİ 1.OLARAK BU .

ikincisi de bak Sürekli müzakere müzakere görüşme masa oturma diye diye RUS ORDUSUNUN OYALANDIĞINI GÖRMÜYOR MUSUN ?

VE RUS ORDUSU SÜREKLİ OYALANIRKEN GÖRÜŞME MÜZAKERE DİYE ; Sanki savaş kazanmış gibi Televizyon şovları da ne ?

Her makul insan der ki : UKRAYNA SİVİLLERİ KULLANMAK İÇİN TAHLİYE ETMEMİŞ .