Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ukrayna 'nın insanlarına gerçekten helal diyorum. Ülkelerini savunmak için ellerinden her şeyi yapıyorlar, çoğu kişi iki güne kalmaz düşer diyordu büyük devlet başkanlarını bile şaşırtmış durumda Ukrayna.

Çok mert insanlar ve çok zeki olduklarını görüyorum.
Rusya ne kadar inkar etsede sivilleri de hedef aliyorlar. Bu yuzden bir cok kadin cocuklari ile sinirlara geliyor. Bir cok sinirda sadece kadin ve cocuklarin gecisine izin verildi.
Moldova sinirda insanlar sogukta yiyecek, battaniye vb yardimlari beklyorlar. Sehir merkezinde bir cok yerde siginmacilar icin merkezler olusturuldu ve bir cogu doldu.
Umarim katiller Ukrayna topraklarindan bir an once kovulur.