griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kimseyi bir tarafa çekmesin zaten ; RUSYA ŞEYTANSA UKRAYNA ' DA ŞEYTAN . ŞU ANKİ UKRAYNA YÖNETİMİ İSE GERÇEK BİR ŞEYTAN .
RUS HALKINI bir birine kırdırıyor . Kimse Ukrayna'nın yaptığı insanlık suçlarına yalanlarına şuna buna hiçbirine bakmıyor .

Çünkü BATI ve NATO bizim ülkemizde %100 güdüm sahibi olduğu için ; Tıpkı diğer çoğunluk ülkede olduğu gibi karartma yapıyor RUSYA'YA karşı .

Yani Ukrayna gidip 1 milyon sivil katletse Bu RUSYA yaptı oluyor .

Ve hakikaten de Sivil öldü şu oldu bu oldu haberlerinin hepsi birer birer birer yalan çıkıyor .
Şimdi bu yalanlardan sonra UKRAYNA'YA güvenmem , RUSYA ' dan ses çıkmıyor zaten .

Bırakın PUTİN bile ses çıkarmıyor hiç , Ukrayna Başkanı bildiğin sanki televizyon şovu yapıyor .
El insaf diyorum el insaf .
Kardeşim çöl de savaşmıyorlar, şehir içerisinde savaşıyorlar. İnsanların sivillerin olduğu yerde savaş var, sivillerin öldüğü yalan diyorsun. Pekala sen kafanı ve mantığını kullansan sence şehir içerisinde savaşta sivillerin olduğu bölgede, siviller zarar görmez mi?