• 27-02-2022, 19:49:08
    #28
    Rus kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve konuda bilgisizlik olduğunu düşünüyorum.
  • 27-02-2022, 19:57:40
    #29
    Rus askeri araçları Z işareti ile işaretli araçlar.
  • 27-02-2022, 20:02:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rus kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve konuda bilgisizlik olduğunu düşünüyorum.
    Rus kaynaklı değil İtalyan kaynaklı ve Ukrayna Devleti resmi olarak kabul etmiştir .
  • 27-02-2022, 20:02:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bykodhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rus askeri araçları Z işareti ile işaretli araçlar.
    Aracın zaten Ukrayna aracı olduğu kabul edildi Ukrayna tarafından . İçindekilerin de Ukrayna üniforması giydiği kabul edildi Ukrayna tarafından .
    Bunlar ilerleyen süreçte olan şeylerdi .
  • 27-02-2022, 20:07:09
    #32
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rus kaynaklı değil İtalyan kaynaklı ve Ukrayna Devleti resmi olarak kabul etmiştir .
    Yorumlarınıza bakıyorum sanki Ukrayna 'yı kötülemeye çalışıyor gibisiniz.
  • 27-02-2022, 20:08:58
    #33
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracın zaten Ukrayna aracı olduğu kabul edildi Ukrayna tarafından . İçindekilerin de Ukrayna üniforması giydiği kabul edildi Ukrayna tarafından .
    Bunlar ilerleyen süreçte olan şeylerdi .
    Başka arkadaşlar için bilgilendirme maksatlı yaptım .
    Ben ilk gördüğümde anlamıştım çünkü mantık basit işaret yoksa rus aracı olma ihtimali çok düşük.
  • 27-02-2022, 20:10:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınıza bakıyorum sanki Ukrayna 'yı kötülemeye çalışıyor gibisiniz.
    Bana küfürler edin hakaretler edin sövün bak bu arkadaş nasıl devam ettirdi böyle güzel bir şekilde .
    Siz de devam ettirin çünkü ; başka türlü polemiğe gireriz siz beni sürekli bir şeylerle itham edersiniz ben bu ithamlarınızı çürütürüm ve sonuç olarak bir türlü ilerleyemeyiz .
    Artık ben göze aldım ve UKRAYNA RUSYA yalanlarından gına geldi .

    Duyar kasmıyorum , İnsanları kandırmıyorum , İnsanları enayi yerine koymuyorum . Sadece onlara Ukrayna tarafından değil Rusya tarafından da bakmaları gerektiğini söylüyor ve yukarıdan objektif ele almalarını istiyorum ve net olgular üzerinden .

    Ukrayna'nın her olayı yalan çıktı ; Rusya ise karartmada .

    interdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sen kim sin ki haksız olduğun bir konuda karalamaya girelim. Küfür ve hakaret arsızı isen ayrı.. Bak burda ne güzel demişsin. Paranı kazan kapa çeneni aptal saptal konuşup insanları tahrik etme. Kaşınıyorsun okeyde klavyede olmasına gerek yok.. (ANLARSAN)
  • 27-02-2022, 20:15:20
    #35
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana küfürler edin hakaretler edin sövün bak bu arkadaş nasıl devam ettirdi böyle güzel bir şekilde .
    Siz de devam ettirin çünkü ; başka türlü polemiğe gireriz siz beni sürekli bir şeylerle itham edersiniz ben bu ithamlarınızı çürütürüm ve sonuç olarak bir türlü ilerleyemeyiz .
    Artık ben göze aldım ve UKRAYNA RUSYA yalanlarından gına geldi .

    Duyar kasmıyorum , İnsanları kandırmıyorum , İnsanları enayi yerine koymuyorum . Sadece onlara Ukrayna tarafından değil Rusya tarafından da bakmaları gerektiğini söylüyor ve yukarıdan objektif ele almalarını istiyorum ve net olgular üzerinden .

    Ukrayna'nın her olayı yalan çıktı ; Rusya ise karartmada .
    Rusya tarafından bakamıyorum, Ukrayna mazlum ve ben mazlum ülkenin yanındayım. Askeri personel sayısı, Askeri ekipmanları, maliye harcamaları vb. olarak Rusya çok çok üstün, bağımsız bir ülkeye saldırmak sivillere saldırmıyoruz diyerek bile isteyerek saldırmak beni hiç Rusya tarafına çekmiyor.
  • 27-02-2022, 20:20:59
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya tarafından bakamıyorum, Ukrayna mazlum ve ben mazlum ülkenin yanındayım. Askeri personel sayısı, Askeri ekipmanları, maliye harcamaları vb. olarak Rusya çok çok üstün, bağımsız bir ülkeye saldırmak sivillere saldırmıyoruz diyerek bile isteyerek saldırmak beni hiç Rusya tarafına çekmiyor.
    Kimse kimseyi bir tarafa çekmesin zaten ; RUSYA ŞEYTANSA UKRAYNA ' DA ŞEYTAN . ŞU ANKİ UKRAYNA YÖNETİMİ İSE GERÇEK BİR ŞEYTAN .
    RUS HALKINI bir birine kırdırıyor . Kimse Ukrayna'nın yaptığı insanlık suçlarına yalanlarına şuna buna hiçbirine bakmıyor .

    Çünkü BATI ve NATO bizim ülkemizde %100 güdüm sahibi olduğu için ; Tıpkı diğer çoğunluk ülkede olduğu gibi karartma yapıyor RUSYA'YA karşı .

    Yani Ukrayna gidip 1 milyon sivil katletse Bu RUSYA yaptı oluyor .

    Ve hakikaten de Sivil öldü şu oldu bu oldu haberlerinin hepsi birer birer birer yalan çıkıyor .
    Şimdi bu yalanlardan sonra UKRAYNA'YA güvenmem , RUSYA ' dan ses çıkmıyor zaten .

    Bırakın PUTİN bile ses çıkarmıyor hiç , Ukrayna Başkanı bildiğin sanki televizyon şovu yapıyor .
    El insaf diyorum el insaf .