Covid oldum 7 gün geçti. Test verdim POZİTİF
17
●442
- 20-02-2022, 23:01:26Benim kardeşim de covid oldu. 1 hafta karantinada kaldı .Şu an iyi sayılır .2-3 gün önce gidip test yaptı yine pozitif çıktı.Tam olarak hastalıgının geçip geçmediğini yani pozitif mi negatif mi olduğunu anlamak için ne yapmamız gerek yani ne zaman tekrar test yaptırması gerekli sizce ?SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 23:09:14hocam geçmiş olsun. Bi dümen döndüğünü bilmiyorum anlayabildiniz mi. Hiç bir bilgi yok bu konuyla ilgiliAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 23:12:318 Gün sonra karantina normal şartlarda bitmiş oluyor hocam bende 7 günlük karantina sonrası kendimi iyi hissettim ama bulaştırıcılık 10-12 Gün'e kadar sürdüğü için kendimi yine insanlardan izole ettim. Normalde test yaptırılmıyor diye biliyorum karantinada veya karantinadan sonra ki eskiden karantina süresi 14 gündü şu an 7 gün yani kolay kolay 14 günden erken geçmiyordur benceAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 23:17:34Anladım hocam ama dediğim gibi bizim merak ettiğimiz hastalığı atlattımı atlatmadı mı bundan emin olmak istiyoruz sadece .Ortalama 10 -12 gün oldu şu an ilk test gününden.SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 23:19:11bende aynıyım hocam hala halsizlik arada titreme baş ağrısı oluyor geçmiş olsun.Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 23:21:13Teşekkür ederim hocam.Size de geçmiş olsun .Benim biraderim korona diğer odada .Hergün düzenli ilgileniyorum.28 yaşında kendisi .Ellerimle daha yeni pilav tavuk salata yaptım kendisine .Birazdan da ballı muz verecem beyfendiye =) .Bu dönemde iyi beslenmek gerekiyormuş.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle