Benim kardeşim de covid oldu. 1 hafta karantinada kaldı .Şu an iyi sayılır .2-3 gün önce gidip test yaptı yine pozitif çıktı.Tam olarak hastalıgının geçip geçmediğini yani pozitif mi negatif mi olduğunu anlamak için ne yapmamız gerek yani ne zaman tekrar test yaptırması gerekli sizce ?
hocam geçmiş olsun. Bi dümen döndüğünü bilmiyorum anlayabildiniz mi. Hiç bir bilgi yok bu konuyla ilgili