Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aynıyım hocam hala halsizlik arada titreme baş ağrısı oluyor geçmiş olsun.
Teşekkür ederim hocam.Size de geçmiş olsun .Benim biraderim korona diğer odada .Hergün düzenli ilgileniyorum.28 yaşında kendisi .Ellerimle daha yeni pilav tavuk salata yaptım kendisine .Birazdan da ballı muz verecem beyfendiye =) .Bu dönemde iyi beslenmek gerekiyormuş.