Benim kardeşim de covid oldu. 1 hafta karantinada kaldı .Şu an iyi sayılır .2-3 gün önce gidip test yaptı yine pozitif çıktı.Tam olarak hastalıgının geçip geçmediğini yani pozitif mi negatif mi olduğunu anlamak için ne yapmamız gerek yani ne zaman tekrar test yaptırması gerekli sizce ?
8 Gün sonra karantina normal şartlarda bitmiş oluyor hocam bende 7 günlük karantina sonrası kendimi iyi hissettim ama bulaştırıcılık 10-12 Gün'e kadar sürdüğü için kendimi yine insanlardan izole ettim. Normalde test yaptırılmıyor diye biliyorum karantinada veya karantinadan sonra ki eskiden karantina süresi 14 gündü şu an 7 gün yani kolay kolay 14 günden erken geçmiyordur bence